Toon posts:

Rar-probleempje

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een iso-file gedownload en deze is ingepakt met WinRar. Dit is gegaan in bestanden van 50 MB (.rar en dan r.00 t/m r.45). Als ik em wil uitpakken (met TotalCommander, WInRar, PowerArchiver..t maakt niet uit) dan krijg ik de melding dat het ISO-bestand beschadigd is en dat er dus iets mis is met het archief. Dit moet dus aan één of meerdere rar-bestanden liggen maar ik kan geen programma vinden om te zien welke bestanden beschadigd zijn. Ik krijg bij WinRar alleen de melding dat het archief beschadigd is en bij TotalCommander kan ik met het .SFV bestand de files checken maar deze geeft helemaal geen foutmelding...wie o wie kan mij helpen en weet hier meer over, of heeft hier meer ervaring mee?
Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar trouwens.
Ik ben er zelf al achter gekomen. Ik had mn computer nog overgeklokt staan. Standaard heb ik een P4 op 2,4 GHz met PC-2100 ram-geheugen (FSB=133). En de vcore is dan 1.525 Dit stond allemaal nog op een FSB van 167 en een vcore van 1.575 .. oftewel CPU @ 3006 MHz en het ram-geheugen dat veel sneller loopt waardoor er storingen kwamen. Het is dus meteen verholpen door em op standaard te zetten.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Vaak worden dergelijke problemen inderdaad wel daardoor veroorzaakt :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.