Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] AT in update tracker zonder gesloten topics

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Zou het mogelijk zijn om reeds gesloten topics niet in de update tracker weer te geven?
Aangezien je niet kan zien aan het item in de tracker of het topic open of dicht is is dit soms wel onhandig.
Zojuist ook weer een topic welke gesloten was waar ik dus onnodig op klikte :P

Uiteraard begrijp ik dat de Update Tracker gecached is, vandaar dat het juist irritanter is omdat ze langer kunnen blijven staan.
En natuurlijk hou je dat topics gesloten worden terwijl hij er al in stond, maar dat kan je niet voorkomen omdat je die cached. (en ja in dit geval had het topic volgens de update tracker 10 posts, en het gesloten topic ook, dus dat topic is er na het slotje ingezet)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

welke update tracker bedoel je precies?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
die aan de rechterkant, boven de t.net headlines

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

iets voor de frontpage dus

move bugs -> FP

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

chem schreef op maandag 06 juni 2005 @ 17:38:
iets voor de frontpage dus
move bugs -> FP
Die zit aan de linkerkant, die van GoT zit aan de rechterkant, terug naar React Bugs en Featurerequests dusch :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

maar ze worden wel door de FP code gegenereerd ;)

[ Voor 14% gewijzigd door crisp op 06-06-2005 17:49 ]

Intentionally left blank

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
ehm, de active topics worden door de FP code gegenereerd :?

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:38

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
ehm, plaats eens een screenshot, want ik (en ben niet alleen blijkbaar) heb geen welke tracker je nu precies bedoelt :)
Zie het al, nooit geweten dat die functie erin zat :D

[ Voor 23% gewijzigd door We Are Borg op 06-06-2005 19:52 ]

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Screenshot voor de duidelijkheid:

Afbeeldingslocatie: http://meuk.osiris.sapcentrifuge.net/tracker.png

:+

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Erkens schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:39:
ehm, de active topics worden door de FP code gegenereerd :?
Is het je nooit opgevallen dat de active forumtopics ook op de frontpage te zien zijn?
Wij hebben buiten React om een functie geimplementeerd die elke minuut de active topics ophaalt uit de React database en die in een textfile cached. Voor ons is dat dus FP code, hoewel dezelfde cachefile ook weer hier op het forum gebruikt wordt ;)

Intentionally left blank

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
Zoveel kom ik niet op de frontpage, ik kom er alleen voor de pricewatch en voor als ik een interessante titel in de update tracker zie :P (daarnaast vind ik die linkerbalk @ fp veel te vol, maargoed, dat is totaal offtopic)

Maar om terug te komen op mijn request, is het wenselijk vanuit jullie kant om ze eruit te laten die gesloten topics?

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Erkens schreef op maandag 06 juni 2005 @ 23:31:
[...]
Maar om terug te komen op mijn request, is het wenselijk vanuit jullie kant om ze eruit te laten die gesloten topics?
Ja, dat lijkt mij inderdaad wel wenselijk :)

Intentionally left blank

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Lijkt mij ook wel een prettige fuctie om dat toe te voegen. Alleen kan ik me voorstellen dat er collega moderators zijn die ze wel graag willen zien. Zou het erg moeilijk zijn of wellicht overbodig om dat in een pref te gieten?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Topicstarter
sanfranjake schreef op zondag 12 juni 2005 @ 02:53:
Lijkt mij ook wel een prettige fuctie om dat toe te voegen. Alleen kan ik me voorstellen dat er collega moderators zijn die ze wel graag willen zien. Zou het erg moeilijk zijn of wellicht overbodig om dat in een pref te gieten?
mja, gezien het feit dat het cached data is en er geen private fora opstaan, lijkt het me niet makkelijk om hier een pref voor te maken. Aan de andere kant is het slechts een snapshot van de "echte" AT.
Het ging mij er vooral om dat ik niet kon zien dat het topic al dicht was en dat ik dan dus onnodig naar dat topic ging, en zeker als dezelfde data ook op de frontpage wordt gebruikt kan het handig zijn om deze gesloten topics (wat over het algemeen gewoon troep is, anders zat het niet dicht) niet weer te geven :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

sanfranjake schreef op zondag 12 juni 2005 @ 02:53:
Nee, is niet mogelijk; daarvoor zul je dus /list_activetopics moeten gebruiken.

Anyway, de functie is zo aangepast dat alleen open topics nog maar in de tracker worden opgenomen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.