hallo ik heb een netwerkkaart in een pc met windows95 erop gestopt. heb de drivers van de diskette geïnstalleerd maar nu vraagd hij naar enkele drivers die op de cd van windows 95 zouden moeten aanwezig zijn. enkele hiervan bevinden zich op de cd anderen heb ik op het internet gevonden maar de volgende (wsasrv.exe, ndis2sup.vxd, netbeui.vxd, nwlink.vxd, vnetbios.vxd, wsipx.vxd)vind ik nergens. kan iemand mij vertellen waar ik deze toch kan vinden of heeft iemand deze bestanden en wil ze via msn of mail naar me doorsturen? alvast bedankt
Deze bestanden kun je vanaf je win95 cd halen. Bij het installeren van je netwerkkaart zal als het goed is ook gevraagd worden om deze cd. Ze staan alleen niet allemaal in dezelfde dir.
sommige bestanden stonden inderdaad op de installatie cd maar de opgesomde bestanden vind ik op de cd niet terug.
je hebt ook in de .cab bestanden gekeken, daar zouden ze namelijk moeten staan.Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:41:
sommige bestanden stonden inderdaad op de installatie cd maar de opgesomde bestanden vind ik op de cd niet terug.
Gewoon de Win95 cd voeren, dan trekt 'ie ze vanzelf uit de cabs
Dit topic is gesloten.
![]()