Toon posts:

[xp] aanmeldscherm na crash niet meer te veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik heb écht rondgezocht op google en hier op 't GOT forum, en heb geen antwoord kunnen vinden voor 't volgende probleem:

Gister een nieuwe printer gekocht (hp 8150ps). Deze geinstalleerd op pc1. Op pc1 printer gedeeld zodat ik hem op pc2 kon toevoegen via 't netwerk. Bij het proberen toe te voegen gaf de pc2 steeds een aantal gekke foutmeldingen. Ik heb opnieuw opgestart, crasht pc2 steeds bij het opstarten van windows.

Vandaag een herstelpunt opgeroepen van 2 dagen geleden, pc2 wil weer gewoon opstarten. Ook de printer met succes toegevoegd. Echter, 1 probleem. Normaal gesproken kreeg ik altijd het vrolijke aanmeldscherm te zien die icoontjes. Dat is nu weg! Ik moet mijn gebruikersnaam invoeren en dan op äanmelden" klikken. Ik wil graag dat vrolijke scherm weer terug! Met ctrl+alt+del wil het niet, reageert hij totaal niet op. Ook niet als ik in "gebruikers" in configuratie scherm de manier van aanmelden een paar keer heen en weer wijzig.

Nog een raar iets: als ik op start, afmelden klik, zijn de logootjes voor "wisselen van gebruiker" en "afmelden" verandert in zwarte vierkantjes! Dit is ook zo als ik op "start", "afsluiten" klik.

Ik heb er zelf niet zo veel problemen mee dat dat vrolijke scherm er niet meer is, Maar mijn ouders zouden het wel ontzéttend op prijs stellen als dit weer kon worden terugveranderd.

Ik zou het ontzettend waarderen als een van jullie een goeie oplossing heeft!

Met vriendelijke groet,

Jaap van der Veen.