Ik ben bezig een scriptje te maken, die aan de hand van een aantal antwoorden op vragen kan berekenen hoe veel watt vermogen je ongeveer nodig hebt. ik weet dat je dit nooit zekre kan zeggen, maar het moet wel ongeveer kunnen. Nu vraag ik mij dus af, hoe kan ik dat ongeveer berekenen?
P= U * I
U = I * R
U = I * R
Jij bent misschien belangrijk, maar ik ben aardig ;)
Database maken met de wattages van alle apparaten en de daarbij horende wattages. Vervolgens uit alle onderdelen laten kiezen en de daarbijbehorende wattages optellen?
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
P= vermogen in WattsVerwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:06:
En wat zijn P, U en I?
U=Voltage in volts
I= Amperage in amperes
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Weet je uberhaupt wel waar je zelf mee bezig bent?Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:13:
Heeft de grootte van de zaal, het aantal mensen enzo er dan niks mee te maken?
If so: probeer het wat uitgebreider uit te leggen.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hij wil gewoon het vermogen dat je nodig hebt voor een bepaalde ruimte laten berekenen 
Bv grote kamer, meer watts, maar het is nogal onzin om het zo uit te drukken imho
Bv grote kamer, meer watts, maar het is nogal onzin om het zo uit te drukken imho
Nee. Dat is het probleem. Ik wil gewoon wat hebben, voor een muziek winkel, dat berekent hoe veel watt boxen je ongeveer nodig hebt.BtM909 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:15:
[...]
Weet je uberhaupt wel waar je zelf mee bezig bent?
If so: probeer het wat uitgebreider uit te leggen.
Inderdaad.Dupje schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 21:16:
Hij wil gewoon het vermogen dat je nodig hebt voor een bepaalde ruimte laten berekenen
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 21:19 ]
mjah sorry hoor, maar dit is echt ZOOO onduidelijk en vaag... Misschien moet je je wat meer verdiepen in de materie voordat je spul wil gaan verkopen / verhuren.
Op een forum om een formule vragen is in elk geval niet the way...
Op een forum om een formule vragen is in elk geval niet the way...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()