Toon posts:

Laserprinter print halve plaatjes.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Star LS-5 EX laserprinter, deze werkt perfect bij het afdrukken van teksten, maar als ik fullpage plaatjes wil printen print hij de helft van het plaatje en print de andere helft vervolgens op een nieuw A4-tje. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:18

Just_I

What did you just say?

Staan de pagina instelling wel goed, liggend of staand. Waarmee print je deze pagina's eigenlijk, met welk programma?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Het geheugen uitbreiden of je plaatjes versimpelen.
Een laserprinter kan niet halverwege stoppen als het plaatje groter is dan het geheugen. Dan print hij de rest dus inderdaad later, nadat er meer gegevens zijn opgehaald.
Als je geluk hebt zijn het gewoon SIMM's of DIMM's.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
Waar zou ik dat geheugen kunnen vinden, en wat gaat dat grapje me dan kosten ongeveer?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Als het geheugen uitgebreid kan worden kun je dat vast wel vinden via de site van de fabrikant ;) Waar ook vast wel bij staat welk geheugen je moet hebben. Of je kijkt ff in je handleiding ;)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-02 20:37
Het kan ook nog dat ergens in de instellingen de hoeveelheid geheugen verkeerd ingesteld staat, en dat hij het beter doet als je de hoeveelheid goed instelt.

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-02 21:23
Als je met paint plaatjes afdrukt doet hij dat meestal ook op 2 pagina's B)

Hallo!

Pagina: 1