Toon posts:

Wanadoo Wifi problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 131 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sins 2 dagen ADSL van Wanadoo, het zogenaamde wanadoo adsl familie+telefonie pakket.
Maar ik heb er tot nu alleen maar ellende aanbeleeft.
Als ik op internet zit en ik ben 30 a 60 minuten online valt me internet zomaar uit maak niet uit wat ik doe (gamen, internetten) het valt telkens zomaar uit.
Ik heb de helpdesk van wanadoo gebeld en die weten het ook niet, zeggen de hele tijd van reset je modem dat ik al tig keer heb gedaan. (technische dienst neemt spoedig mogelijk contact met mijn op volgens hun,maar tot heden nix gehoord)
En ik weet zelf ook niet waar het aan zou kunnen liggen.

Wie zou me willen helpen met dit vreselijk irritant probleem. ;( :(

Verwijderd

Kan je wat meer informatie geven, kan je het modem nog wel bereiken, of crashed je router. Draai je p2p applicaties toevallig?

Er valt niet zoveel over te zeggen zo :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:02:
Kan je wat meer informatie geven, kan je het modem nog wel bereiken, of crashed je router. Draai je p2p applicaties toevallig?

Er valt niet zoveel over te zeggen zo :)
Het modem is nog wel verbonden met het internet als het internet uitvalt, het @ lampje blijft wel gewoon branden en ik heb geen p2p progamma's op mijn pc staan dus daar kan het ook niet aan liggen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:14:
[...]
Het modem is nog wel verbonden met het internet als het internet uitvalt, het @ lampje blijft wel gewoon branden en ik heb geen p2p progamma's op mijn pc staan dus daar kan het ook niet aan liggen.
En als je een naar buiten gaat pingen, en kan je nog wel op de webinterface van je modem komen?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:23:
[...]

En als je een naar buiten gaat pingen, en kan je nog wel op de webinterface van je modem komen?
ik weet niet zo heel veel van pc's en instellingen af maar hier staat alle benodigde informatie
http://img252.echo.cx/my.php?image=internetproblemen6xs.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 20:54 ]

• krn176
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-05 16:01
Zou je voor mij eens kunnen opzoeken wat voor Chipset de USB poorten aanstuurt?

Eigenschappen van deze computer -> Tabblad Hardware -> klik op apparaatbeheer -> klik op "+'teken'" dat voor USB controllers staat.

Ik wil namelijk weten of er een SIS7001 of ViaRev5 chipset in zit.

Verwijderd

Topicstarter
krn176 schreef op maandag 06 juni 2005 @ 15:17:
Zou je voor mij eens kunnen opzoeken wat voor Chipset de USB poorten aanstuurt?

Eigenschappen van deze computer -> Tabblad Hardware -> klik op apparaatbeheer -> klik op "+'teken'" dat voor USB controllers staat.

Ik wil namelijk weten of er een SIS7001 of ViaRev5 chipset in zit.
dit staat er
http://img244.echo.cx/my.php?image=usbproblemen1zl.jpg
Pagina: 1