Leuk verzamelobject
, heeft er iemand nog een oude (nieuwe ook geen bezwaar
)processor die die niet meer gebruikt, of die niet meer werkt. Liefst wel in een zo goed mogelijke staat (geen gesmolten oc-slachtoffers).
Kom op, heeft er niet nog iemand zo'n krak liggen.
Verwijderd
Heb nog een echte AMD 80486 DX/2 66MHz liggen:)
Maar die heb ik nog nodig. Heb ook nog een 80486 DX/2 66MHz van Cyrix in mijn servertje zitten.
Maar helaas, heb niks meer voor je.
Wel een Intel Celeron 466@583, maar die doet ut nog, en kan je kopen voor 150pieken:)
Kijk maar op Ibazar.nl
Maar die heb ik nog nodig. Heb ook nog een 80486 DX/2 66MHz van Cyrix in mijn servertje zitten.
Maar helaas, heb niks meer voor je.
Wel een Intel Celeron 466@583, maar die doet ut nog, en kan je kopen voor 150pieken:)
Kijk maar op Ibazar.nl
Ik kan er nog wel een paar scoren. Oude 486s.
Ik wil ze wel opsturen als je betaalt.
Ik wil ze wel opsturen als je betaalt.
Hey handige harrie, hoeveel procs heb je al? Ik verzamel ze al een tijdje en heb er nu 107.. als je dubbele hebt, ruil ik ze graag!
Hey _JGC_ wat bedoel je met <hier> (is niet helemaal goed doorgekomen). Ik wil daar best wel eens rondneuzen. Om precies te zijn, ik ben pas net begonnen, en heb er nu ROFFEL....
1 :)(een pentium 90, die ook nog effe heeft gedraaid op 120, toch +33%). Maar het lijkt mij wel leuk om m'n verzameling wat uit te breiden. Dr. Vork, ik ben wel in jouw aanbod geinteresseerd, ik neem aan dat je met 'betalen' de verzendkosten bedoelt. M'n e-mail adres is hcgl.hermans@12move.nl
1 :)(een pentium 90, die ook nog effe heeft gedraaid op 120, toch +33%). Maar het lijkt mij wel leuk om m'n verzameling wat uit te breiden. Dr. Vork, ik ben wel in jouw aanbod geinteresseerd, ik neem aan dat je met 'betalen' de verzendkosten bedoelt. M'n e-mail adres is hcgl.hermans@12move.nl
Pagina: 1