rapture schreef op vrijdag 10 juni 2005 @ 10:01:
[...]
Die GeForce MX 4000 voelt bij mij trager dan de GeForce 4 MX 440 en GeForce 4 go 420. En ik vind op nVidia.com nergens specs over GeForce MX 4000 of een vergelijking met de GeForce 4 MX 440. Maar verwacht van P3 ook geen wonderen. Eigenlijk zijn alle P3's beetje te traag om nog fatsoenlijk te CS met die Steam tegenwoordig.
Beetje echte CS'er wilt ook terug naar CS 1.5, toen CS harder en sneller was, zonder shield-n00bjes en awp's die een meter achter je kop mis schiet nog hs maakt. Sinds wat IT-mensen met teveel tijd een WON2-server hebben gebouwd komt de goeie ouwe tijd terug. Door een woncomm.lst aan te passen wordt je ouwe CS 1.5 installatie klaargestoomd om de ouwe glorie te doen herleven!
Binnenkort gaat Valve toch Steam moeten afschaffen, wegens problemen met Vivendi (schijfjesmakers van Half-Life 2). Steam is een stevige concurrentie voor de Vivendi, vergelijk met een artiest die een muziekwinkeltje opent om de platencontract/maatschappij te omzeilen.
Sinds Steam is de CS-community minstens gehalveerd, zelfs bij ons op de hoge school (Belgische gaming mekka/laptop, alle dagen lan, van aula tot in trein, gangen, parkjes en kantines) bleef men zo lang mogelijk CS 1.5 spelen totdat de WON-servers downgingen. Hoedan ook speelt niemand op de 2 CS 1.6 servers van de hoge school.
Nu begint de oude garde terug hun CS 1.5 te installeren en te fraggen onder vrienden. Het moet nog op lanparties relaunched en promoted worden.
1.5, de beste tijden ooiut. ik heb het gespeelt tot de laatste dag van 1.5.
Op 1.5 haaldde ik de zelfde fps met een pc:
Intel pentium 2 350 mzh
128 mb-ram pc 100
64 mb nVIDIA riva TNT 2 ( sterke kaart

)
en moederboard die naar de klote was.
Dat was mijn pc toen.
Nu heb ik een snellere pc meet de zelfde fps als ik een gun voor me heb

Maar ik ben nu aan het sparen foor een AMD Sempron 2400+ ( alleen ik weet niet hoeveel watt voeding dat nodig heb

)
========================================================================
Ik heb andere progs draaien. Maar als ik dat uit zet helpt het geen F*** .
Ik heb alle drivers geprobeerd, en de beste gebruik ik. De nieuwste OMEGA driver voor nVIDIA
Ik heb gewoon een plaatje op mijn desktop van 90*90 of zo maar dat maakt ook geen ruk uit.
Want ik speelde met de zelfde FPS en zo met een plaatje van 2 mb op mijn achtergrond ( in een JPEG format ) .
Dus, ik weet egt niet hoe ik mijn fps kan fixen.... Want het irriteerd mij mateloos onder war.
- Ik schiet niet snelgenoeg mat handguns.
- Ik lag daar door en kan ik nite aimen.
- Maar ik kan nog wel redelijk awp'en want door die scoop heb ik fps 70 - 100
MAar zoals ik al zij, ik ben aan 't sparen voor een AMD Sempron 2400+ , maar weet niet hoeveel watt voeding ik er voor moet gebruiken

...