Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm
Die visualisaties werken vaak met een overlay of zo iets. Je kan er dan ook geen screenshots mee maken. Het programma fraps (www.fraps.com) is speciaal hiervoor gemaakt.
I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.
Fraps werkt toch alleen met spellen toch?
Fraps werkt met programma's die wat geavanceerdere functies van een videokaart gebruiken: spellen. Maar ook de visualisaties van WMP gebruiken dat. Ik heb het even geprobeerd en bij mij werkt het. (De visualisaties in WMP)
I fell with my reet in the prikkeldreed. How do I frommel my hand in the cookiestrommel? The sun is shining over het randje van de heining. I'm shocking klem between de deuren van de tram.
Als je het toch echt goed wil doen moet je eens overwegen Macromedia Captivate aan te schaffen.
Digital Media Junkie
De Windows Mediaplayer visualisaties opnemen?
Heb je al eens de visualisatieplugins van Winamp bekeken? Stukken mooier.... ontzettend veel keus ook maar vooral errug mooi... die wil ik soms ook wel opnemen!
Heb je al eens de visualisatieplugins van Winamp bekeken? Stukken mooier.... ontzettend veel keus ook maar vooral errug mooi... die wil ik soms ook wel opnemen!
Met Fraps kan je 3d beelden opnemen, dus ik zou zeggen probeer eens Winamp met een 3d visualisator zoals Milkdrop.
Helaas werkt Fraps bij mij niet dus ik kan het niet testen. Volgens mij komt dit door de ATI drivers, dus ik hoop dat je een nVidia hebt
.
Helaas werkt Fraps bij mij niet dus ik kan het niet testen. Volgens mij komt dit door de ATI drivers, dus ik hoop dat je een nVidia hebt
Allemaal bedankt voor de replies, ben even weg geweest dus mijn reply duurde even.
ik heb BSR movie studio even geprobeerd, werkt goed maar ondanks dat het een freeware programma is blijft er een logo in beeld staan en je moet het aantal fps achteraf wijzigen.
Verder werkt het goed. Ik ga ook Fraps nog even proberen.
ik heb BSR movie studio even geprobeerd, werkt goed maar ondanks dat het een freeware programma is blijft er een logo in beeld staan en je moet het aantal fps achteraf wijzigen.
Verder werkt het goed. Ik ga ook Fraps nog even proberen.
Nikon D-50, Sigma 18-200 DC met B/W polarizer en U/V filter, Sigma 24-70, tokina 70-210, soligor 1:6.3 f=400mm
Pagina: 1