Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

AMD en INTEL cpu's Deel 2

Pagina: 1
Acties:

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:58

aex351

I am the one

Topicstarter
Omdat me andere topic opsloot is gegooit met de mededeling op een nieuwe topic als ik verbeterings suggesties heb, bij deze.

Bekijk eens:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/46/top

Alle type amd's netjes gesorteert, intel cpu's met name bij de Pentium sectie word alles maar op een hoopje gegooit. Pentium 4 kan je daar bijvoorbeeld in terug vinden maar ook P3 en de Pentium M.

Waarom word dat niet netjes onder gesorteert zodat het de gebruiksgemakt bevordert.

dus bijvoorbeeld
Pentium 4
Pentium M
Overige Pentuim

[ Voor 10% gewijzigd door aex351 op 04-06-2005 17:42 ]

< dit stukje webruimte is te huur >

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Bij mij staan ze netjes onder elkaar hoor :?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Alle Athlons staan ook door elkaar hoor. In deze categorie staan zowel Athlonx XP's als Athlon 64's als Athlon XP-M's, en dan vergeet ik er ook nog een paar. Dat is precies hetzelfde als bij de Intel-cpu's het geval is. Daar staan alle Pentiums door elkaar.

Ik ben het met je eens dat een andere indeling misschien mooier is, maar ook een stuk minder onderhoudsvriendelijk enzo. We hebben hiervoor gekozen en door middel van de zoekfunctie kun je een en ander combineren. Daarnaast, in PW2 zal dit alles compleet over de kop gaan :) .

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:56

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

En hoe ver zou je willen gaan? Alle Opterons staan nu ook bijelkaar. Wil je een aparte sectie voor Opteron 1xx, 2xx en 8xx? Wil je de processors ook opsplitsen per socket? En in de Athlon sectie staan meer processors als in de Intel Pentium sectie, dus beide zijn net zo overzichtelijk.

Wat je misschien wil is een frontend voor een online database. Waar je kunt selecteren op merk, type, clockspeed, FSB speed, socket, cache en nog veel meer ongein.
Maar ik weet zeker dat Crisp dat programmeert als hij dat nuttig vindt ;)

Signatures zijn voor boomers.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Maasluip schreef op maandag 06 juni 2005 @ 07:54:
Wat je misschien wil is een frontend voor een online database. Waar je kunt selecteren op merk, type, clockspeed, FSB speed, socket, cache en nog veel meer ongein.
En dàt is wat PW2 gaat worden, alleen dan voor alle producten en niet alleen de processors :) .