Stabiliteit kan ik nog niet echt een oordeel over vellen gezien de tijd dat ik hem in mijn bezit heb.
Nu dan eventjes antwoord op de wat minder leuke vraag

: NEE, mijn inziens weegt het prijsverschil tussen de WL-700gE en de 500gP+HDD niet op tegen de extra features.
Op dit moment is er bv. nog geen spin-down functie blijkbaar aanwezig, dus de HDD blijft de hele tijd spinnen. Ook op het moment dat je hem dus een langere tijd niet gebruikt. Ook de Download Master (en dus niet manager zoals ik in mijn eerdere post zei

) is niet echt een feature die de meerprijs waard is. Dus als je niet echt een HDD nodig hebt, ga dan lekker voor de 500gP en dan kun je altijd nog een USB-HDD toevoegen mocht je hem in de toekomst nodig hebben. Ook het feit dat je de HDD niet kunt vervangen zonder dat je je garantie verliest is natuurlijk kut.
Mijn doel was om mijn oude router te vervangen door een nieuw model (oude router liep vast zodra ik bv. in All Seeing Eye een serverlist-update deed). Als deze dan meteen een functie (download van FTP) van mijn 24h/7d-machine kan overnemen waardoor deze zo goed als overbodig zou zijn, dan zou dit nog beter zijn. Helaas heb ik moeten concluderen dat dit laatste dus nog niet het geval is.
BT moet ik me gewoon eens in gaan verdiepen daar ik onbekend met BT-materie ben (altijd alles via FTP kunnen downloaden).
Ik hoop dat er ooit nog eens dingen zoals SSH en SNMP toegevoegd worden, eventueel een andere manier van bestanden downloaden via FTP en dat die zogenaamde 2GB fout in BT ook opgelost wordt, want dat zou natuurlijk klote zijn als dit zo zou zijn. Een DVD downloaden kun je dan namelijk wel vergeten.
[
Voor 9% gewijzigd door
Yucko op 14-05-2006 14:47
]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay