Toon posts:

[XP] Geheugen loopt vol?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi tweakers,

Zou iemand mij snel een reden kunnen geven waarom mijn geheugen volloopt als ik alt-controle-delete doe??

Als ik DC++ aan heb, dan gaat NetLimiter gewoon naar 250 mb ofzo, dat is niet normaal en op dit moment geeft ie photoshop 300mb aan.

Iemand een idee??

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, ik heb amd 64 3000, 512mb geheugen en windows xp met sp2

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:44

Thandor

SilverStreak

Wilde gok :
Hmm, misschien dat een groot deel geswapped wordt omdat je maar 512MB intern hebt. Bij het intoetsen van ALT+CTRL+DEL gaat 'ie dat weer in het geheugen zetten ?

Er bestaat overigens ook een edit (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif) knop om het vorige bericht te wijzigen ;). Dan hoef je niet 2 berichten achter elkaar te posten B)

[ Voor 42% gewijzigd door Thandor op 04-06-2005 17:07 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:04

Just_I

What did you just say?

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 16:53:
Hoi tweakers,

Zou iemand mij snel een reden kunnen geven waarom mijn geheugen volloopt als ik alt-controle-delete doe??

Als ik DC++ aan heb, dan gaat NetLimiter gewoon naar 250 mb ofzo, dat is niet normaal en op dit moment geeft ie photoshop 300mb aan.

Iemand een idee??
Misschien is al je geheugen wel in gebruik? Is het trouwens alleen bij het openen van het taakbheer of daarna ook nog eens. Maak even een screenshot oid van de processen die lopen.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:55
En wat is precies het probleem? Geheugne is er omgebruikt te worden toch? :+

Strava | AP | IP | AW

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:36

MBV

Ik raad aan om 512 MB te kopen. Ik maak voor jouw een speciale prijs :+

Serieus geen idee. Hoeveel geheugen is er in gebruik als je windows kaal hebt gestart? Welke programma's zorgen voor een enorme toename in gebruikt geheugen? Hoeveel fysiek geheugen is er vrij?

Beetje weinig info dus.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zal wat meer informatie moeten geven dan dat je hier doet :)

Ten eerste zien we graag de Windows vresie in je topic titel - vertel nog even welke Windows je draait, dan zet ik die in je topic titel neer :)

Daarnaast - wat bedoel je precies, en wat is je probleem? Programma's gebruiken geheugen, daar voor gebruik je geheugen. Wat is je vraag? :)

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
elevator schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:56:
[...]

Je zal wat meer informatie moeten geven dan dat je hier doet :)

Ten eerste zien we graag de Windows vresie in je topic titel - vertel nog even welke Windows je draait, dan zet ik die in je topic titel neer :)

Daarnaast - wat bedoel je precies, en wat is je probleem? Programma's gebruiken geheugen, daar voor gebruik je geheugen. Wat is je vraag? :)
De topicstarter heeft een extra post onder de startpost gezet met de info daarin :)
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 16:55:
Ohja, ik heb amd 64 3000, 512mb geheugen en windows xp met sp2

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:04

Just_I

What did you just say?

Morax schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 19:10:
[...]

De topicstarter heeft een extra post onder de startpost gezet met de info daarin :)

[...]
Ik denk dat elevator eerder iets bedoelde dat hij dat wel erder had moeten bedenken bij de FP en als hij het al vergeten was kan hij het altijd nog editten. Ik vind dat elevator hier een goed punt heeft.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 16:53:Als ik DC++ aan heb, dan gaat NetLimiter gewoon naar 250 mb ofzo, dat is niet normaal en op dit moment geeft ie photoshop 300mb aan.

Iemand een idee??
Netlimiter moet een hoop connectie's in de gaten houden als jij DC++ aanzet, maar 250mb is best veel. Photoshop slurpt geloof ik standaard 300mb, dit kun je aanpassen in de voorkeuren.

Zie ook:

http://www.dslreports.com...2131654?hilite=netlimiter
http://www.google.com/sea...ge+netlimiter&btnG=Search

[ Voor 18% gewijzigd door leon1e op 04-06-2005 22:52 ]

Pagina: 1