Het valt mij op dat Docmemory niet zo betrouwbaar is dat ik altijd dacht dat het was. Ik krijg de indruk dat het juist meer moeite heeft om DDR te testen dan gewoon SDRAM. Dus met andere woorden ik heb niks meer aan dat programma. Nu heb ik de search gebruikt om te kijken of er meer van zulke topics zijn. Die zijn er wel.... maar die zijn dus minimaal 2 jaar oud. Aan die info heb ik dus niet zo heel veel meer. Ik heb ook in de FAQ gekeken, hier dus: PMG FAQ
Daar staan wat progs genoemd. Maar ik wil eigenlijk de ervaringen eens peilen. Ik wil gewoon een programma gebruiken waar ik 100% van op aan kan. Zoals ik al zei vind ik Docmemory onbetrouwbaar. Het heeft mij namelijk 1x laten zitten. En dat is me 1x teveel
. Maar gelukkig vond ik de fout wel met windiag. Maar heb ik windiag nog niet vaker geprobeerd, dus ik weet niet of dit HET prog is zeg maar. Wat zijn jullie ervaringen? Welke programma's hebben jullie laten zitten? En welke progs zijn volgens jullie betrouwbaar?
Daar staan wat progs genoemd. Maar ik wil eigenlijk de ervaringen eens peilen. Ik wil gewoon een programma gebruiken waar ik 100% van op aan kan. Zoals ik al zei vind ik Docmemory onbetrouwbaar. Het heeft mij namelijk 1x laten zitten. En dat is me 1x teveel