[Muisproblemen] logitech Mediaplay ettert!

Pagina: 1
Acties:

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:03

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Topicstarter
Gegroet,

Sinds ongeveer een dag ben ik vrolijk bezitter van een Logitech Mediaplay muis, zonder draad.

De installatie verliep redelijk goed. In de eerste instatie installeerde ik enkel het 'Setpoint' programma, dat meegeleverd werd. Echter, na de vereiste reboot gebeurde er weinig, íets was het probleem, maar dit iets kon ik niet achterhalen, waarna ik logischerwijs een oplossing ging zoeken.

Alles eraf, booten, alles erop, hielp niet. Alles eraf, booten met de muis ingeplugd, hielp niet. Alles erop zónder enige muis ingeplugd, booten mét de muis, hielp niet. Raar!

Vreemdste aan dit alles was echter; na het installeren van de normale drivers [recentste van Logitech.com gehaald, mocht ook niet baten], werd de Mediaplay enkel herkend als een MX1000, inderdaad, wél een draadloze maar zónder alle grappige knopjes. Nu was de afwijkende knoppeninstelling nog geen gemis, enkel omdat de muis het toch niet doet. Terug bij het probleem dus.

Afijn, mijn vermoeden ligt bij het feit dat een elektronisch apparaat het USB duimpje stoort, of, dat het USB dingetje 'op de een of andere manier' het niet goed doet. Ook heb ik vernomen dat andere USB hardware de werking van dit apparaatje kan verstoren, echter- ik gebruik amper USB apparatuur, enkel een externe HD, die driver-loos is, ivm win XP.

Ik heb reeds Google geprobeerd, wat niet écht hielp omdat weinigen er last mee hebben, en die het hebben/hadden, hadden het euvel bij een andere bron gevonden. Ik ben ten einde raad.

Tips, aanraders en opmerkingen van welke helpend brein dan ook zou ERG op prijs gesteld worden!

Mvg,

medeboardgebruiker.

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-02 23:03

WPN

op de receiver en de muis zitten connect knopjes, heb je die ook gedrukt (en voor de zekerheid ook muis dan bewegen :P)

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• Goudvis
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:03

Goudvis

'Hallo buurman! Ik ook hier?'

Topicstarter
Ja! Probleem opgelost- ik zag het knopje op de receiver aan voor LEDje, die het dus zogenaamd niet zou doen. 8)7

Hartelijk dank, dit topique heeft zich al bewezen, met dank aan Peluso. :)

Die loslopende kat - houd 'm lekker binnen (de tuin)

• WPN

WPN

graag gedaan :D

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• hplos.nl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 19:01

hplos.nl

Zo doet men dat

heeft er ook iemand ervaring met meerdere van deze muisen i.v.m. het storen op elkaar?

mijn vriendin heeft er namelijk zoeen (een logitech mediaplay) en ik zit er ook aan te denken er een te kopen, alleen dan mogen ze niet op elkaar gaan storen als we bij elkaar zijn...

pc | server | laptop | pda

• WPN

WPN

volgens mij kan je 2 kanalen instellen op die draadloze muizen

moet je ff in de tech specs kijken hoe of wat, heb er verder geen ervaring mee

Pagina: 1