Toon posts:

Bug in VIA K8T890 breekt ondersteuning voor Athlon 64 X2

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
o men

en laat ik nou net dat moederbord hebben (Asus A8V-e) dat die bug als enigste heeft.
anderen ook de dupe van dit voorval?

iemand enig idee hoe je dit juridisch of op een slimme manier kan oplossen om aan het nieuwe "gepatchde" moederbord zou kunnen komen?

ik heb het bonnetje nog :)

lators

Verwijderd

heb je er last van dan.

Verwijderd

Topicstarter
nog niet maar ik denk op de lange termijn he..
als die x2 cpu's betaalbaar worden is het wel aantrekkelijk om zo'n ding erin te zetten natuulijk

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:55
Er staat nergens in het boekje dat de X2 gesupport wordt, dikke pech dus :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Thandor

SilverStreak

Dan moet je zien dat je het setje verkopen kunt aan iemand die geen AMD Athlon 64 X2 gaat kopen ;). Vermeld bij het verkopen wel dat het om de eerste VIA K8T890 chipset gaat om misverstanden te voorkomen.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Verwijderd

Topicstarter
en VIA zelf verantwoordelijk stellen voor de herstelkosten ?
zou dat kunnen denkje?

zij hebben immers een slecht product gelevert

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Thandor

SilverStreak

Maar de vraag is wel :
Heeft VIA zelf ooit gezegd dat de AMD Athlon 64 X2 ging werken ?. Als ze dat in het verleden niet gezegd hebben, hebben ze in principe niets fout gedaan.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Je hebt geen poot om op te staan. Ter invoering van de VIA Chipset was de X2 nog niet bekend, en heeft VIA dus geen uitspraak er over gedaan.
Dit had je trouwens ook @ FP kunnen lezen, want daar was deze discussie ook al, we hoeven niet van iedere post op de FP een directe clone :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand als iets meer hierover?

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2005 15:40 ]

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, dan maar upgraden naar een FX in de toekomst, of tegen die tijd geen VIA dingen meer kopen. Want voor mij geld nu wel 1 ding, VIA heeft het dus fijn verknald op deze manier bij mij ook al heb ik geen recht op garantie voor ondersteuning van X2 cpu's.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:18:
VIA heeft het dus fijn verknald op deze manier bij mij ook al heb ik geen recht op garantie voor ondersteuning van X2 cpu's.
Maar toen die chipset uitkwam, was er nog helemaal geen sprake van de X2.
Stel, je koopt nu een auto, die op benzine loopt en over 1 jaar is er een perfecte schone vervanger voor de hedendaagse brandstof waar nu nog niets over bekend is (let op: theoretisch), dan kan je toch ook niet de fabrikant aanklagen... pfff.

Ja, ik heb geluk, ik heb de VIA K8T800Pro, maar dat neemt niet weg dat het natuurlijk onzin is waar je nu over klaagt Paul.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Beetje overtrokken reactie. En een loze kick ook nog. Dicht dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.