Ik zoek een nieuwe mp3-speler en dan wel ééntje met veel ruimte. De belangrijkste eisen zijn eigenlijk dat ie zeer goed geluid moet geven, grote opslagcapaciteit en een goede accu. Films en/of foto's erop bekijken is leuk, maar de speler z'n hoofdtaak is dat hij muziek afspeelt. Nou heb ik er 4 gezien die mij wel interessant lijken. Ik zou aan jullie willen vragen welke van de vier jullie aanraden. Ik heb veel informatie uit de verschillende topics kunnen halen, maar dit topic gaat vooral over de vergelijking van die vier types. Dit kan ik wel in elk topic afzonderlijk vragen, maar dit lijkt me handiger. Als dit niet mag, dan mag dit topic gesloten worden, maar dan wil ik wel graag weten waar ik dan wél het antwoord op mijn vraag kan vinden.
De vier spelers.
- Cowon iAudio M3L

Voor meer info klik hier.
- Cowon iAudio X5

- iRiver H320SE

- Sony NW-HD5

Welke speler is het gebruiksvriendelijkst? Welke speler is het handigst om bestanden op te zetten? Welke speler biedt het beste geluid? En tussen de iAudio X5 en M3L zit qua prijs ongeveer 80 euro verschil. Ik ben nog een arme scholier, dus is die 80 euro het echt waard met mijn eisen?
De vier spelers.
- Cowon iAudio M3L

- Cowon iAudio X5

- iRiver H320SE

- Sony NW-HD5

Welke speler is het gebruiksvriendelijkst? Welke speler is het handigst om bestanden op te zetten? Welke speler biedt het beste geluid? En tussen de iAudio X5 en M3L zit qua prijs ongeveer 80 euro verschil. Ik ben nog een arme scholier, dus is die 80 euro het echt waard met mijn eisen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 12:17 ]