Toon posts:

Stille cooler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat voor cooler zou ik moeten nemen voor mijn Athlon Thunderbird? De mastercooler die er nu in zit maakt best veel herrie (waar ik overigens niet veel last van heb omdat ik toch vaak muziek aan heb staan ;))

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 11 januari 2001 20:57 schreef datibbaW het volgende:
De mastercooler die er nu in zit maakt best veel herrie (waar ik overigens niet veel last van heb omdat ik toch vaak muziek aan heb staan ;))
Coolermaster :7

die van mij is wel stil, die van mijn voeding hoorje er boven uit, weet je zeker dat die het niet is?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:11 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]
die van mij is wel stil, die van mijn voeding hoorje er boven uit, weet je zeker dat die het niet is?
Laten we zo zeggen; de cooler is 1 van de herriemakers. Ik heb um wel uns stilgezet met mun hand en daarna weer laten lopen.
Misschien is ie wel beschadigd tijdens vervoer ofzow :(

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op donderdag 11 januari 2001 21:25 schreef datibbaW het volgende:

[..]
Ik heb um wel uns stilgezet met mun hand en daarna weer laten lopen.
Misschien is ie wel beschadigd tijdens vervoer ofzow :(
Als ie stuk is dan is het door jou gekomen, want ik kwam er ook met mijn poten tussen :D:D:D:D:D:D, alleen zij hij bij mij *TAK* en een van die vinnen naar z'n @#%^$%@#$, en daardoor was de cooler onstabiel, deze maakte zoveel herrie, maar sinds ik de nieuwe heb is alles weer goed :)

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 21:27 schreef FrankGuthrie het volgende:

[..]
sinds ik de nieuwe heb is alles weer goed :)
Heb nog even opgezocht welk type het is: DP5-5H51. Neem niet aan dat het bijzonder veel uitmaakt, maar toch...

Verwijderd

Wat pas echt veel herrie maakt is een HUB voor 10 personen op je bureau zetten. Dat ding blaast je echt weg gewoon en geeft minstens heb dubbele geluid van je PC ;)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
als ie veel herrie maakt kan jet ook zijn dat er veel stof tussen zit.. of dat er een drupje olie op moet, heb ik ook gedaan die van mij maakte een wat schurend geluid. Een drupje olie in het asje (meestal stickertje ff verwijderen) en hij draait weer soepel. :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 12 januari 2001 00:11 schreef rick_h het volgende:
als ie veel herrie maakt kan jet ook zijn dat er veel stof tussen zit.. of dat er een drupje olie op moet
Erm, hij is twee maanden oud en de kast alleen voor onderhoud open... Hij resoneert trouwens ook, wat waarschijnlijk iets met de kogellagertjes te maken heeft... Ik koop wel een nieuwe (of andere) ;(
Zo'n orb-cooler lijkt me wel cool

• Harm_Genius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10-2025
Ik heb net het roostertje van de voeding eraf geknipt. [achter op de pc]
Dit scheelt ook wel wat!

De meeste lawaai komt gewoon van de voeding, daar kun je het beste geld aan uit geven...
Ik heb de kast nu redelijk (kut voeding) alleen heb ik nu een externe scsi kast op m'n bureau staan en dan is het nog luidruchtig.

Een stille kast wil ik nog wel eens meemaken... ;(

assumption is the mother of all fuck ups

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Ik ken het gevoel, mijn PC staat 24/7 aan en ik slaap er 1 meter vanaf.
Ik heb 2 dagen geleden een Enermax 330watt voeding besteld, die schijnen erg stil te zijn.
Ik heb 'm alleen nog niet binnen dus da's wel kut :'(
maar goed, het ging over stille coolers...
Ben ik ook nog naar op zoek, als je het weet meld het ff :)

Niet?
[Specs]

Pagina: 1