Ik heb inbel problemen met deze Conexant HCF v.90 56k data,fax,RTAD USB Modem, als ie inbelt krijg ik de Fout 678, de externe computer reageert niet (ik heb welgeteld 3 keer een verbinding gehad op 100 keer proberen ofzo). Nou heb ik verschillende inbelverbindingen geprobeerd KPN, Tmfweb. Maar geen van alle doet het. Altijd dezelfde foutmelding, ik heb al de nieuwste drivers (laatste 2002 ja weet het supernieuw
). Ik draai op windows XP sp2, compleet geupdate, firewall uit. Ik heb al geprobeerd de snelheid te verlagen van de modem tevergeefs. Nu kan je zeggen neem dan adsl ofzo, maar goed dat heb ik al maar dit is voor ander en die wil dat nog niet.
Network Troubleshooting > Internet & Telefonie
heb je de lijn al getest met een telefoon erop, gewoon naar één van de inbelnummers bellen?
gelijk ff de titel wat gefixt trouwens
heb je de lijn al getest met een telefoon erop, gewoon naar één van de inbelnummers bellen?
gelijk ff de titel wat gefixt trouwens
[ Voor 12% gewijzigd door Korakal op 05-06-2005 12:38 ]
En omgekeerd: heb je al geprobeerd om de dialer bijvoorbeeld op het nummer van een mobieltje te laten bellen? Gaat die netjes over? (uiteraard krijg je dan een foutmelding, tenzij je zelf de modem-handshake kan fluiten
, maar dan weet je iig dat 'ie belt). En zoals Korakal al zegt: check de lijn zelf eens (probeer een andere telefoonaansluiting/minder/ander snoer indien mogelijk). Bel je via een huiscentrale of met KPN-wisselgesprek ingeschakeld? Bij wisselgesprek kan het helpen om #43* voor het nummer te zetten.
Zo scherp als een voetbal!
Wat ik zoiezo al geprobeerd heb is naar mobieltje te bellen, dat werkte kon ook opnemen etc,
Ik heb 2 lijnen een fax en een gewoon, op fax zit adsl, die heb ik er ook al afgeflikkerd tijdelijk dan, op gewone zit een thuiscentrale en moet ik eerst een 0 draaien, dat doe je dus met 0, geloof ik maar goed hij ging wel bellen.
Hij belt ook altijd netjes en daarna neemt die andere op en gaan ze ook wel met elkaar praten, maar daarna gebeurt er niks meer, en ipv pc een telefoon aansluiten gaat ook, komt ik gewoon ook op hun server.
Ik heb 2 lijnen een fax en een gewoon, op fax zit adsl, die heb ik er ook al afgeflikkerd tijdelijk dan, op gewone zit een thuiscentrale en moet ik eerst een 0 draaien, dat doe je dus met 0, geloof ik maar goed hij ging wel bellen.
Hij belt ook altijd netjes en daarna neemt die andere op en gaan ze ook wel met elkaar praten, maar daarna gebeurt er niks meer, en ipv pc een telefoon aansluiten gaat ook, komt ik gewoon ook op hun server.
Als ik google op modem error 678 zie ik al snel dat dit komt doordat er geen antwoord komt van de andere lijn, of omdat er geen carrier is (geen kiestoon).
Check het nummer dat je belt nog eens, en bel anders even de helpdesk van je IP. Misschien dat zei je hiermee verder kunnen helpen.
moglijke oplossing
Check het nummer dat je belt nog eens, en bel anders even de helpdesk van je IP. Misschien dat zei je hiermee verder kunnen helpen.
moglijke oplossing
"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh
Pagina: 1