[SLI]Ervaring met 2 verschillende fabrikanten?

Pagina: 1
Acties:

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 31-08 07:08

Aight!

'A toy robot...'

Topicstarter
Heeft er iemand hier al 2x 6600 GT/6800 GT/Ultra aan de praat gekregen, van 2 verschillende fabrikanten maar dan wel met dezelfde bios?

Als het mogelijk is, zou ik dan een hartstikke goedkope 6600 GT bij mijn 2e kunnen prikken?
Mits de layout ongeveer hetzelfde is natuurlijk.

Of haal ik daarmee mijn hele SLI naar de klote?

Je ziet namelijk overal van de zelfde fabrikant, maar geen van verschillende fabrikanten, geloof alleen dat iemand met 2x Golden Sample van Gainward een andere bios erop had geflashed....
En daarmee werkte hij wel.

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:01
In de handleiding van mijn mobo staat dat er aleen SLI bereikt kan worden als het identiek 2 dezelfde kaarten zijn.

• -Sir_Killalot-
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-07 21:22
Ja dat zeggen ze nu wel, puur om probleempjes te voorkomen, maar ik had geloof ik op www.nvnews.net een artikel gezien van iemand die bij een stand een SLI op stelling had zien draaien waarbij de BIOS revisie was niet gelijk was. Of het ook 2 verschillende merken waren kan ik me niet 1-2-3 voor de geest halen. Dacht het wel (verklaar op zich de verschillende BIOS versies), maar weet het niet zeker. Ook hadden ze volgens mij niets speciaals hoeven doen om dit te laten werken.