Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug] onderste border code velden staat verkeerd

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Topicstarter
Zoals de topictitel al zegt; de onderste border van het code veld staat verkeerd. Ik draai hier Mozilla Firefox 1.0.4. Plaatjes zeggen in dit geval meer dan woorden:
Afbeeldingslocatie: http://img135.echo.cx/img135/9643/erreur7dd.jpg
Het doet zich voor bij alle code velden, ongeacht het aantal regels.

Verwijderd

Ik krijg het niet gereproduceerd (Windows XP SP2, Firefox 1.0.4).
Zo te zien gebruik je de Nightlife stylesheet. Ik heb alles bekeken met ook de verschillende Code code syntaxhighlight schemes, alles ziet er bij mij prima uit, bij elke text size.

Ik heb op dit moment niet de developer extension geinstalleerd staan. Ook geen custom stylesheet.

Het forum versmallen of centreren heeft ook totaal geen invloed. Ook de codeblokken in/uitklappen niet (ook niet in de prefs). Zo te zien is het een prima staaltje werk van crisp, want ik krijg het niet naar de knoppen ;)

Kun je zo veel mogelijk van je relevante layout / stylesheet gerelateerde instellingen posten?

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Topicstarter
Ok, allereerst mijn systeem: Windows XP Sp1, Firefox 1.0.4
Ik heb eerst de developer extention en de alternatieve stylesheet plugin gedeinstalleerd en vervolgens het standaard them weer aangezet. Vervolgens firefox opnieuw gestart alles aan cache gewist en verolgens de pagina geopend en een harde refresh uitgevoerd. Het probleem is op die manieren niet verholpen.

Ik gebruik idd het Nightlife stylesheet, gecentreerd. Voor de code blokken staat het standaard scheme aan.
edit:
Ok, kick me. Blijkt dat ik Javascript uitgeschakeld had om een zeker HK topic normaal te kunnen lezen 8)7 Ik dacht al, gek dat het dropdown menu het niet doet...

[ Voor 17% gewijzigd door Rowanov op 04-06-2005 13:52 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

idd, javascript moet enabled zijn. IE en Moz/Ff gaan anders om met de plaatsing van een eventuele scrollbar (binnen of buiten het element), vandaar dat voor Moz/Ff wat extra ruimte is gereserveerd voor een eventuele scrollbar die bij geen overflow met JS wordt 'weggewerkt'.

Anyway: not a bug dus ;)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.