Apple en PDA

Pagina: 1
Acties:

• Gaafy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06-2024
Ik denk er over om te switchen, en na aardig wat uitzoeken is er nog maar één ding waar ik mij zorgen om maak bij een eventuele swith, mijn PDA.

Mijn PDA is een Fujitsu Siemens Loox, en op Apple zou ik Entourage (Office) gaan gebruiken. Wat ik tot nu toe heb gelezen is dat dit niet goed gaat werken. Nu heb ik een aantal opties bedacht:
  • Iemand hier heeft toch een goede oplossing
  • Ik verkoop mijn PocketPC een koop een Palm, volgens mij gaat het daarmee beter
Iemand suggesties?

• Piebas
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-02 22:01
Het klopt dat Palm een beter door de mac wordt onderstuurd alsd de meeste andere pda's.
Je kunt ook even hier http://www.markspace.com/ kijken.
Op deze site vind je een hoop info.

Suc6!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

probeer gewoon te syncen met 'the missing sync' voor pocketPc, die synct voor je met iCal en werkt echt perfect...

btw, ik denk dat je nog niet de mogelijkheden en het gemak van iets als adresboek en iCal hebt gezien tegenover het logge, -redelijk brakke- entourage...

Deze plek is te koop.

• Gaafy
Misschien is dit ook wel het moment om eindelijk die PDA eruit te gooien, en weer met een papieren agenda te gaan werken!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 10:49

Len

Leeg

maar die kan je ook niet syncen met je apple hoor!

:Y)

Free Tibet

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-02 15:16

Cybje

First Post!

Ik heb mijn PocketPC verkocht en een Palm gekocht. Ik vind het gewoon verschrikkelijk irritant dat Microsoft niet even aan andere gebruikers denkt, zoals mensen met een Apple of een Linux systeem. Die Palm heb ik tot nu toe vrijwel alles zinnig werkend op gekregen.

Wat ruist er door het struikgewas

Verwijderd

Cybje schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 17:56:
Ik heb mijn PocketPC verkocht en een Palm gekocht. Ik vind het gewoon verschrikkelijk irritant dat Microsoft niet even aan andere gebruikers denkt, zoals mensen met een Apple of een Linux systeem. Die Palm heb ik tot nu toe vrijwel alles zinnig werkend op gekregen.
MS software staat toch wel erom bekend dat zo min compatible mogelijk is met concurrenten. Best jammer. Ik heb mijn PocketPC ook verpatst omdat ik er niet mee kon syncen met Linux en ongeveer het hele nut van dat apparaat wegviel. Nu gebruik ik een Nokia 7650 en die synct zonder extra software met iCal en Adresboekje via iSync. Om met MS Entourage te syncen krijg je van MS zelf een programma voor om te syncen met Palm, maar geen PocketPC 8)7

• buxx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01-2024

buxx

ciao...

Hoe gaat software installeren dan vie een van die programma's.
Kun je nog gewoon TomTom enzo installeren?

• Gaafy
Wanneer het een .exe is kan je het niet installeren, daar heb je echt een windows systeem voor nodig.

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:19
Virtual PC??? Hiermee moet het wel lukken denk ik (iig het installeren van tomtom enzo)
Pagina: 1