De l33t statsserver van Marcelloz heeft voor ons onderstaande maandstats uitgeploept. Het is echt een fijne server, en lief ook. En mooi. Ja, het is misschien wel een van mijn favoriete servers aller tijden. Ik heb hem ooit aan mogen raken, en ik heb mijn rechter wijsvinger daarna nooit meer gewassen. Dat is sociaal en reuktechnisch gezien wat vervelend, maar obsessies zijn er niet voor niets. Die moet je onderhouden 
Goed, wat is de conclusie die we uit onderstaande cijfer- en namenreeks kunnen trekken? Ten eerste, dat de Apen des Vouwens nog steeds op 1 staan, met het dubbele van #2. Je zou kunnen stellen dat iedereen vrij slecht is, en TEB goed, maar dat klopt niet. Iedereen is gewoon goed, en TEB gewoon heel erg goed. Het lijkt me psychologisch gezien handig om er op deze manier naar te kijken
Verder zien we de entree van Siemen in de top 30. Dat is volgens mij voor het eerst.
Overall is onze stampertjesoutfit NGS gestegen naar #3, en is T4F de top 10 binnengevouwen. Choeso jullie
Een heleboel nieuwe leden hebben we ook, dus ons voortbestaan is veiliggesteld!
Tot volgende maand
Ik pas even de stats aan, want die zijn wat te lang.
Goed, wat is de conclusie die we uit onderstaande cijfer- en namenreeks kunnen trekken? Ten eerste, dat de Apen des Vouwens nog steeds op 1 staan, met het dubbele van #2. Je zou kunnen stellen dat iedereen vrij slecht is, en TEB goed, maar dat klopt niet. Iedereen is gewoon goed, en TEB gewoon heel erg goed. Het lijkt me psychologisch gezien handig om er op deze manier naar te kijken
Verder zien we de entree van Siemen in de top 30. Dat is volgens mij voor het eerst.
Overall is onze stampertjesoutfit NGS gestegen naar #3, en is T4F de top 10 binnengevouwen. Choeso jullie
Een heleboel nieuwe leden hebben we ook, dus ons voortbestaan is veiliggesteld!
Tot volgende maand

Ik pas even de stats aan, want die zijn wat te lang.
New members this month: | ||||
Grunneger_Groazers, Team_tiepfout, Brobbel, Team_Gaol0Robert, Michael_van_Ingen, halfgaar, mgroenewegen, Tiep_fout, Team4Fun.nl0Un4Given.nl, mughato, Phoenix-X, Schaapje, Team_Elteor_Borislavj0Team_France, unity, Team_Elteor_Borislavj0kdbelektra.nl, Noodlez0LuckyShot, Team4Fun.nl0wheely, Johan_van_Zanten, Homeboy, Djini, DPC_Division_Brabant0OldButNotSoWise, MadScientist, Team_Elteor_Borislavj0CaSaNoVa, Team_Elteor_Borislavj0wisskie, Holy_Cow!NakedOne, Team_Elteor_Borislavj0Djini, Nowhere, Team_Elteor-borislavj0Missy, [DPC]NGS0PissedCapslock, STW092, LarvenX, CRYOS, Team_Elteor_Borislavj0Team_France_DEP_Paris, 33 members in total | ||||
Retirements this month: | ||||
Niemand! ![]() | ||||
Folding@Home links: | ||||
Folding@Home FAQ | ||||
Folding@Home : home software | ||||
Client software : EM III DCMonitor | ||||
Suggestie voor de DPCH | ||||
Bron: fahstats |
[ Voor 51% gewijzigd door Rollerjooster op 04-06-2005 11:24 ]
Forza Mucca!