Toon posts:

Nwe printer of nwe cartridges?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af of ik niet beter een nieuwe printer moet nemen. ik heb nu het probleem dat bij mijn HP 695C beide cardtridges op zijn en me dat dus minimaal 150 piek voor beiden gaat kosten.

Ik had dat meteen gedaan als ik een goede printer had, maar het probleem is nu dat ie ontzettend streperig print. Het ligt aan de cartridge die zwarte strepen naast z'n spuitmobndje heeft zitten die vegen veroorzaken. Door elke zin staat een vage streep en vaak is het nog onderstreept ook of aan het einde van de pagina een zwarte streep. Het ziet er niet uit en alles reinigen helpt ook niet. Alleen met een doekje afvegen helpt, maar na twee afdrukken is ie weer bij het oude.

Ik vraag me dan af als ik een ander wil, of ik nog HP moet nemen of over moet stappen op Canon/Epson/Lexmark. ik heb het liefst één met afzonderlijke kleurencartridges. Hij moet ook niet al te duur zijn in verbruik. De aanschaf mag wel wat kosten. Want dan betaal ik de nieuwprijs-150(cartridges).

Wie heeft goede raad??

Verwijderd

Op zich is er niets mis met je printer, je moet hem gewoon eens goed schoonmaken, kijk maar bij de hp werkset hoe dit moet, er staat stap voor stap in hoe.

Als je echt veel print en dan met name grafisch, dan zijn er natuurlijk betere printers te koop, tegen een schappelijke prijs.

Verwijderd

Topicstarter
Geen zin, khebut allemaal al gedaan en het is een typische HP-kuur. M'n docente Geschiedenis had voor ieder een aparte beoordeling van de scriptie gemaakt. Ik zag die lijntjes erdoor en dacht hé das een HP-printer. En toen ik het na vroeg was dat ook zo. De kleur heeft het niet. Misschien toch de laserprinter van m'n pa jatten >:)

Ik dacht aan de Canon BJC 3000, is dat wat of zijn er nog andere printers voor onder de 500 piek?? Met de specs die ik gnoemd heb?

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

Verwijderd

Ik heb zelf een HP Deskjet 720c Print erg goed (Ja, ja o.a. 990cxi beter meer veeeel duurder) en is ook goed te betalen. Anders een 800 serie printer van HP. (Ik ben nogal een HP man, dus misschien niet helemaal objectief, maar tis wel uit ervaring waarom ik HP de beste printers vind.)

Verwijderd

epson stylus photo 870 jummie jummie :)

Verwijderd

HP Printers rulen , We hebben nu beneden al een Canon BJC4100 en een Epson Stylos Photo 700 gehad en ik vindt ze beide gewoon KUT . De Lexmark Z11 van 1600 BEF uit de GB die op m'n kamer staat print verdomme schoner . Als ze nog 1 kopen zal het wel HP zijn omdat ze het nu ook kotsbeu zijn !

Verwijderd

Topicstarter
Dan toch maar HP. Bedankt. Hebben die ook gedeelde kleurentanks? En de Z/W cartridge is die 40ml of ondertussen ook al 20ml.

Heeft iemand trouwens al ervaring met Weacare cartridges??

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 22:25

Klippy

Still Game

HP is prima, en die strepen komen gewoon door je cartridges. Had ik vroeger ook last van op m'n DJ 600. Nu niet meer op de 970Cxi *D
Maar volgens mij heeft dat ook te maken met hoeveel je print, want als je weinig print droogt die inkt aan het mondje uit en krijg je die strepen. En die komen ook weer terug als je ze afveegt :(
Ook niet te veel op die "goedkope weinig inkt modus"Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/cwm/spiny.gif

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Klippy

Klippy

Still Game

Op donderdag 11 januari 2001 21:47 schreef Bendertino het volgende:
Dan toch maar HP. Bedankt. Hebben die ook gedeelde kleurentanks? En de Z/W cartridge is die 40ml of ondertussen ook al 20ml.

Heeft iemand trouwens al ervaring met Weacare cartridges??
Waarom zou je 20ml kopen :? 40 is even duur.
En Wecare enz. niet doen. (zie hierboven)

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat ze de 40ml eruit hadden gegooid en de 20ml ervoor in de plaats.

En als ik dus een nwe cartridge neem dan hb ik geen last meer van die strepen?? ik heb hem al eerder vervangen en toen had ik het na korte tijd weer.

Verwijderd

Idd , die goedkope en hervul-cartridges hebben m'n eerste HP verkloot , khad van ne vrien zone 600series gekregen

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:41

Tarin

Just plain weird.

HP printers rulen zeker wel, maar mijn 670c vlekt en streept ook als de neten.. Ik denk dat hij gewoon het gewicht van de cardridges niet aan kan, want ze knallen constant tegen de behuizing en de spuitmondjes vegen over het papier..
maar die nuwere printers (vanaf 700-serie) hebben hier geen last van.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Klippy

Klippy

Still Game

Op donderdag 11 januari 2001 23:03 schreef Tarin het volgende:
........en de spuitmondjes vegen over het papier..
Hier d8 ik dus ook al aan, je moet eens kijken of je daar niet op wat kan verzinnen. Met een stukje plakband ofzo kan je proberen dat mondje van het papier te houden, want meestal kiepen die inkt houders een beetje naar voren.

Verwijderd

Alle HP printers lager dan de 700 serie hebben dit soort problemen. Als je een nieuwe koopt en je wilt niet te veel geld uitgeven, dan kan ik je de 720 aanraden.
Pagina: 1