Toon posts:

Bestaan er 8.5GB Rewritable media?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu heb ik zo'n fraaie NEC 3520A waarop je 4 gig kan (her)fikken, maar is het nu zo dat er enkel 8.5G writables op gefikt kunnen worden ? Of anders gezegd: dat er (nog) geen 8.5G rewriteables bestaan?

Nog een ander vraagje. Ik was met m'n LiteOn CD rewriter altijd heel erg tevreden met de goede prijs/kwaliteit verhouding van bulkspindles van het merk Taiyo Yuden.

Waar o waar (URLs) kan ik vergelijkenderwijs zien of mijn oud vertrouw merk, de Taiyo Yudens het - in DVD+rw - ook evengoed doen op de NEC 35xx's ?

Bedankt alvast voor een antwoord !

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 10:25:
Nu heb ik zo'n fraaie NEC 3520A waarop je 4 gig kan (her)fikken, maar is het nu zo dat er enkel 8.5G writables op gefikt kunnen worden ? Of anders gezegd: dat er (nog) geen 8.5G rewriteables bestaan?
Bedoel je hier 4.7GB :?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

nee ik denk dat ie DL schijfjes bedoeld ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-03 20:23
Voor vergelijking van media voor nec 3500 [rml][ Media compatibiliteit] NEC ND 3500 deel 2[/rml]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

chucky666 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 10:34:
[...]

nee ik denk dat ie DL schijfjes bedoeld ;)
Ik dacht iets van, ik kan hier alleen 4.7GB schijfjes op branden omdat er nog geen double layer RW'tjes zijn. Beetje vage zin :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

En dual layer rw is er nog niet, wel in ontwikkeling.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:36
Voor zover ik weet bestaat er geen rewritable Dual-Layer media en als ze er wel zijn dat is het nog maar de vraag of je ze kan beschrijven met de ND-3520A

[ Voor 44% gewijzigd door Jaap-Jan op 04-06-2005 10:49 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

DL RW komt denk ik te laat. Blue ray wordt over paar maanden geintroduceerd.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Acolyte
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024

Acolyte

Lid

FrankGuthrie schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:10:
En jij denkt dat het gelijk een grote hit wordt? Laat staan dat de (re)writable media gelijk op een acceptabele prijs komt te liggen?

Wacht jij eerst nog maar eens een jaartje of 4-5 voordat de massa er aan gaat :Y)

Verder: op www.vcdhelp.com kun je in een database koekeloeren naar compatible merken voor je NEC. Ik gebruik het ook altijd om de merken te controleren op een grote compatibiliteit. Het biedt geen garantie (meestal niet iig) dat die specifieke schijfjes op jouw brander werken, maar als -let's say- 80% van de survey's een goede compatibiliteit laat zien, zit je wel goed.

Verwijderd

FrankGuthrie schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:10:
Natuurlijk heeft op dat moment ook meteen driekwart van de computergebruikers een drive in huis die die schijfjes kan lezen en beschrijven.
Pagina: 1