Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 7260 + Sweex IrDA to USB converter

Pagina: 1
Acties:
  • 508 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Gezien het feit dat de datakabel €45 kostte heb ik gekozen voor IrDa wat "slechts" € 20 was.
Ik heb er nu al spijt van geloof ik :(

Ik heb een Sweex IrDA to USB apparaat en een nokia 7260.
Ik heb de laatste drivers van Sweeex en de laatste Drivers + PC suite van Nokia

Windows heeft ook zowel mij Sweeex IrDa als de Nokia 7260 gevonden en geinstalleerd

Dan gaat het mis >>

De verbinding wordt telkens na 15 a 30 seconden verbroken. PC suite vind de telefoon enkel kortstondig en dan is deze weer weg, tot een synchronisatie is het dus nog niet gekomen.

Specs:
- Nokia 7260
- Sweex USB-IrDA-converter
- ASUS P4C800-E met USB 2.0
- Windows XP met SP2

Ik heb al menig topic over dit euvel doorgespit maar nog geen oplossing kunnen vinden, hulp is welkom :)

Verwijderd

Topicstarter
We zijn alweer iets verder, ik heb de nokia Modem drivers eraf gehaald en standaard MS IrDa modem geinstalleerd, de verbinding blijft nu staan, bestanden van de PC gaan nu ook naar de 7260, alleen synchroniseren lukt nu niet

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

bij mijn irda heb ik de drivers van het bij geleverde driver cdtje gebruikt, ik kan me nog herinneren dat het een heel geklier was om het werkend te krijgen maar dat het daarna perfect werkte
dus heb jij geen driver cdtje bij je ontvanger gekregen?

Verwijderd

Topicstarter
GoldenSample schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:24:
bij mijn irda heb ik de drivers van het bij geleverde driver cdtje gebruikt, ik kan me nog herinneren dat het een heel geklier was om het werkend te krijgen maar dat het daarna perfect werkte
dus heb jij geen driver cdtje bij je ontvanger gekregen?
ik heb eerst de drivers van het CD tje geprobeerd en vervolgens de laatste versie van de sweeex website. in beide gevallen heb ik hetzelde resultaat >> de verbinding valt weg

Verwijderd

Topicstarter
Weet echt niemand hoe ik dit op kan lossen??

Verwijderd

Topicstarter
nog maar een kikje dan
Pagina: 1