Toon posts:

Kan geen S-ATA drivers laden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb gisteren stiekem geprobeert of die F6 toest wel werkte bij het laden van de windows CD : ''Druk F6 voor het installeren van blablabla'' ik duw daarop er gebeurt niks laad gwn de andere procedures verder , dan komt er druk F2 voor automatisch systeemherstel ik duw daarop dan gat het wel maar f6 werkt niet , kan dus geen drivers laden

What goes wrong :s

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Heb je niet toevallig een Logitech toetsenbord met F-Lock, of iets vergelijkbaars, waarbij de F-toetsen behalve de F-functie, ook nog een multimediafunctie toegekend hebben gekregen?
Bij Logitech moet de F-Lock aanstaan, anders voeren de F-toetsen hun multimedia-functie uit, i.p.v. de standaard F-functie.

Edit: Je kan ook net te laat zijn geweest met het F6 drukken. Ik druk hem meestal een paar keer achter elkaar in ongeveer op het moment dat ik verwacht dat die regel onder in beeld komt te staan. Dat hij dan eerst verder gaat met devices inladen is correct. Pas net voor je je partitie's etc. moet aangeven, komt hij met een melding device drivers laden.

[ Voor 37% gewijzigd door Brede P op 04-06-2005 08:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee het is een logitech ultrax keyboard , want in systeemherstel metF2 kan ik gewoon wel komen , heb het ook al aantal keren gedaan , blijven indrukken na elkaar paar keer indrukken , maar geen sucses