[Benq T903] Alleen in VGA Modus?!

Pagina: 1
Acties:

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Hoi,

Ik heb gisteren een Benq T903 (19" tft) scherm aangeschaft.

Het scherm doet het en ik heb ook de juiste drivers heb geïnstalleerd.
Tijdens het opstarten geeft ie altijd keurig weer wat ie hoort weer te geven. Als Windows echter gestart is dan gaat het beeld op zwart...

Als ik Windows opstart met 'VGA modus ingeschakeld', dan doet ie het tijdens Windows wel, en hier heb ik dan ook de drivers geinstalleerd. Tijdens die VGA modus is het beeld echter 640*480 met 8-bits.. Als ik dit probeer te wijzigen dan springt het beeld weer op zwart...

Ik heb de juiste drivers van het meegeleverde cd-tje geïnstalleerd.
Ik heb Windows XP met een Nvidia GeForce FX5200.

Inmiddels is het probleem ook op mijn oude CRT monitor, maar dat lijkt mij liggen aan het feit dat de T903 driver geïnstalleerd is.. (maar ik heb geen verstand van grafische dingen, daarom ben ik hier >:) )

Wat moet ik doen om het scherm tijdens 'normaal windows' goed te krijgen.. :?

offtopic:
Ik had een heel verhaal getypt, maar toen ging het beeld weer op zwart doordat ik op 'OK' drukte in de beeldschermconfiguratie (zonder dat ik wijzigingen had aangebracht.. 8)7 )

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-08 21:12

-ET-

Phone Home

Staat de refresh rate niet te hoog.

TFT's kunnen over het algemeen als max 75hz aan. Echter een CRT staat vaak op 85hz en hoger.

• rjongen
-ET- schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 08:56:
Staat de refresh rate niet te hoog.

TFT's kunnen over het algemeen als max 75hz aan. Echter een CRT staat vaak op 85hz en hoger.
Die staat op 60hz, dat is ook de enige optie die ik kan selecteren.

• rjongen
Inmiddels heb ik geprobeerd de drivers up te daten naar de versie die op de site van BenQ staat. Ook hier komt het probleem: na de update gaat het beeld weer op zwart... :r

• DJMarcel
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-06 13:09