Advies huis/thuis/keuken Switch

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 07:38
Momenteel gebruik ik een 8 poorts unex hubje om de pc's in dit huis aan elkaar te knopen,
maar nu alle porten worden gebruikt, trekt het hubje het niet echt meer. Ik ben dus opzoek naareen nieuw switchje.
In de pricewatch staat een hele waslijst met goedkopen en dure switche's, heb al eens en geleende sweex switch er tussen gehad, maar dit werkte net naar behoren. pc konden elkaar moeilijk vinden en naar enige tijd was vanaf somige pc;s geen netwerk verkeer meer mogelijk, geen sweex voor mij dus.

maar wat dan wel?
ik hoef niet het goedkoopste van het goedkoopste te hebben maar wil er ook niet mijn hele portomonee voor leeg schuden.
dit netwerk word voornamelijk gebruikt inet te delen, draaien van web/ftp server, films heen en weer te gooien, en het overzetten van iso's. Dit alles met 100Mb kaartjes, 1 3com en de rest zijn realtek kaartjes.

iemand advies voor een redelijke 8 poorts switch?

Verwijderd

sitecom 8 ports switch =) 35 euro ofzo. 't ding werkt perfect. ik gebruik mijn netwerk exactemant voor de dingen die jij opnoemd, en dat gaat prima

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 00:56 ]

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
edimax???

gebruiken ze ook in grote servers van 32 ports enzo

die is 29,95 bij mycom

1337

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
een sitecom 8 ports corehub

• GoVegan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 07:38
wat is een corehub als ik vragen mag?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:54
Je kan ook gewoon een 3COM of iets dergelijks kopen: pricewatch: 3Com 3C16794 OfficeConnect Switch 8 poorten 10/100Mb

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:10

Cyphax

Moderator LNX
SVEC FD821 als je die kunt vinden ergens... dat zijn behoorlijk goede switches. Ik heb er 1 die ik een jaar of 3 terug kocht voor een euro of 40.

Saved by the buoyancy of citrus

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:14

Korakal

Up up up!

Tja, zo kan iedereen hier wel een model gaan opnoemen. Niet echt heel erg zinvol IMO, beter kijk je gewoon welke switches er in je budget passen en ga je op basis hiervan op zoek naar reviews/ervaringen. Moet best wel wat over te vinden zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.