Studio 9 plus wil geen compressie bij een dvd uitvoeren

Pagina: 1
Acties:

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-08 23:45
Studio 9 plus wil geen compressie bij een dvd uitvoeren.
De laaste versie van studio 9.4.3
Processor p4 3000, sata 160 giga en 200 giga dus ruimte genoeg en 1 giga geheugen.
Het volgende probleem doet zich voor
Als je een dvd wilt maken die meer film bevat dan er in de 100% kwaliteit op kan dan krijg je te zien dat de schijf met een bepaald percentage gemaakt wordt b.v. 73% kwaliteit, maar als ik dat wil gaan uit voeren zegt het programma dat er geen ruimte genoeg is op de schijf (de dvd dus).
(die schijf zou dus gemaakt moeten worden met een mindere kwaliteit b.v. 73%)
Het programma wil dus niet meer compressie uitvoeren, dit kan met studio 8 wel maar studio 9 wijgert dit.
Als ik de film dan inkort totdat ik weer op de 100% kwaliteit kom dan kan ik de film wel maken.
Is dit probleem bekend? Zo ja is er wat aan te doen verder??
Of moet ik extra plugins bij kopen ??
Wie weet hier iets vanaf.

Online gezocht bij pinnaclesys.com geen antwoord hierop, software al opnieuw geinstalleerd (softwarekey in het register gewist), tevens studio 9 geprobeerd maar bij allemaal hetzelfde verhaal.
Terwijl het programma wel aangeeft dat er wel degelijk nog zelfs tijd over is op de cd, 300 minuten ruim totaal waarvan een 30 minuten over ongeveer.

[ Voor 17% gewijzigd door wowi op 04-06-2005 09:05 ]

• wowi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-08 23:45
Inmiddels al wel verder gekomen ik kan een film van 4,7 giga nu wel compressen maar de 8,5 giga wil nog steeds niet, wat extra plugins aangeschaft.