Probleempje WM 10

Pagina: 1
Acties:

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-07 11:42
Ik wilde mn dvd afspelen op de computer, dus ik open hem met mediaplayer 10 (met nieuwste codecs).
En ik wil een taal selecteren maar ik kan maar een bepaald aantal talen kiezen, nl onder een bepaalde lijn, dus mn muis kan er wel heen maar kan er niet op klikken, ook bij het kiezen van ondertiteling is het zo.

Dus ik speel de dvd af met een andere player en daar werkt het selecteren van alle talen wel. Hoe kan het dat dit niet werkt in media player?

[ Voor 7% gewijzigd door Vini op 03-06-2005 22:58 ]

BF2 stats

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Omschrijf eerst eens even je probleem helder en in goed Nederlands. Je probleem zit als ik het goed begrijp in deze zin verstopt: "En ik wil een taal selecteren maar ik kan maar een bepaald aantal talen kiezen, nl onder een bepaalde lijn, ook bij het kiezen van ondertiteling is het zo.". Daar wordt ik niet wijzer van.

• Vini
ja ik heb het al verandert, ik kan zeg maar bepaalde talen niet selecteren, ik kan er niet op klikken.
Er gebeurd dan dus niks.

BF2 stats

• sdomburg
Ondersteunt de DVD die talen wel, meestal heeft een Nederlandse DVD enkel Engels, Frans en Nederlands ofzo. Ergo: in een ander programma kan je ze wel selecteren, dat hoeft niet te betekenen dat ze ook werken. Welk andere programma is dat trouwens?

[ Voor 40% gewijzigd door sdomburg op 03-06-2005 23:02 ]

• Vini
Nee dat staat er dus ook al, de andere player speelt wel alle talen af. Dus dat kan de dvd dus wel. Het ligt aan media player dat het niet werkt. Het programma is BlazeDVD 3.5

[ Voor 10% gewijzigd door Vini op 03-06-2005 23:05 ]

BF2 stats

• sdomburg
TrippleSix schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 23:03:
Nee dat staat er dus ook al, de andere player speelt wel alle talen af. Dus dat kan de dvd dus wel. Het ligt aan media player dat het niet werkt.
Kan je in WMP dan wel verschillende talen werkend krijgen, op enkele na of krijg je slechts een taal werkend?

• Vini
Ik zei al onder een bepaalde lijn kan ik talen selecteren. Dus dan heb je zo'n heel blok met talen en dan kan je alleen de onderste rij selecteren.

BF2 stats

Pagina: 1