T.net is afhankelijk van een externe advertentiebeheerder, het kan zijn dat de advertentie in een verkeerde categorie is geplaats waardoor deze ook op een tech-site komt.posttoast schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 22:21:
Ik begrijp dat T.net afhankelijk is van advertenties en normaal stoor ik me er (bijna) nooit aan. Maar die reclame voor een of andere datingsite, is dat niet een tikkeltje ordinair voor een (inmiddels toch wel) professionele site als Tweakers.net?
---
Het zou me niet verbazen als dit een exchangebanner is. Ik heb daarnet na herhaaldelijk F5'en niet gezien. Wel een hoop andere advertenties overigens
.
Moeten we nou perse over elke fscking banner gaan zeiken 
* moto-moi begint er een beetje kriegel van te worden.
* moto-moi begint er een beetje kriegel van te worden.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Lees ook Advertentiebeleid op Tweakers.net (Update 30-5-2005) eens door.
Zo ordinair is een datingsite toch niet? Ik ken zat mensen die elkaar op die manier hebben leren kennen en samen heel gelukkig zijn. Daarnaast zullen er best veel tweakers zijn die voldoen aan de doelgroep van een dergelijke site...
Intentionally left blank
Nee hoor, dit was de eerste (op een enkele bewegende en zingende banner na) die mij opviel. Ik stoorde me er niet echt aan maar vroeg me wel af wat de gedachte erachter was.moto-moi schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 00:44:
Moeten we nou perse over elke fscking banner gaan zeiken
Het advertentiebeleid had ik inderdaad even gelezen maar daar vond ik hierover niets in terug.
Ordinair is misschien een beetje een verkeerd gekozen woord en ik vind ook helemaal niets mis met datingsites (hoewel ik de tekst 'boer zoekt maitraisse' nou niet echt heel serieus over vind komen, maar dat is weer een ander verhaal), ik vraag me alleen af of dit soort advertenties op een site als T.net thuishoren. Een winkel als Christine leDuc vind ik ook heel normaal, maar daar zie je hier ook geen advertenties voorcrisp schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 08:09:
Zo ordinair is een datingsite toch niet? Ik ken zat mensen die elkaar op die manier hebben leren kennen en samen heel gelukkig zijn. Daarnaast zullen er best veel tweakers zijn die voldoen aan de doelgroep van een dergelijke site...
Kortom: geen veroordeling, meer een soort open vraag.
Het is misschien jouw eerste topic, maar om echt elke banner wordt er nu wel een topic geopend met een vraag erover, ook zeer onbelangrijke (zoals deze).posttoast schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:00:
[...]
Nee hoor, dit was de eerste (op een enkele bewegende en zingende banner na) die mij opviel. Ik stoorde me er niet echt aan maar vroeg me wel af wat de gedachte erachter was.
Ik ben een beetje bang dat enorm grote bedrijven zo slecht bereikbaar zijn, omdat er bij goede bereikbaarheid en veel antwoord (zoals hier gebeurt) er veel van dit soort IMO nutteloze vragen gesteld worden en kritische zaken aan de kaak gesteld worden...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Mjah, de adverteerder of WebAds vindt klaarblijkelijk dat Tweakers.net een goede doelgroep biedt voor deze banner en heeft dus besloten om het ding in de bannerpoel te gooien. Gezien het feit dat de banner verder niet tegen onze voor regels voor banners/advertenties ingaat, lijkt het mij logisch dat wij dan vervolgens geen actie ondernemen.posttoast schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:00:
Kortom: geen veroordeling, meer een soort open vraag.
Okee mensen, helder verhaal 
Ik zal voortaan niet meer zeuren over banners (tenzij ze niet aan de policy voldoen natuurlijk).
Ik zal voortaan niet meer zeuren over banners (tenzij ze niet aan de policy voldoen natuurlijk).
Ik kreeg laatst gewoon een paar keer een halve paginagrote bewegende flash advertenties over de T.net pagina. Zo'n irritante met een kruisje waar je eerst 5 min naar moet zoeken en die er voor zogd dat je niet meer kunt lezen wat er op de pagina staat.
Misschien hebben ze nog wel gelijk ook?Harm schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 13:05:
[...]
Mjah, de adverteerder of WebAds vindt klaarblijkelijk dat Tweakers.net een goede doelgroep biedt voor deze banner
Dat lijkt me nou juist de bedoeling van banners, ze moeten opvallen. Dat er daardoor soms tekst gekozen wordt die niet bij iedereen even goed valt, tja... Ik vond die banners van de t.net geheugenshop ook niet altijd even professioneel overkomen, maar er zat gewoon humor in en ze vielen op, dan lijkt mij dat het doel gewoon gehaald is...posttoast schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 12:00:
[...]
Nee hoor, dit was de eerste (op een enkele bewegende en zingende banner na) die mij opviel.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Dit topic is niet bedoeld voor dit soort discussies. Daar hebben we er de afgelopen weken meer dan genoeg van gehad en de teneur is vrijwel iedere keer precies hetzelfde en dat is niet erg goed voor de sfeer ons inziens. Gelieve deze reacties achterwege te latenBram77 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:00:
Ik kreeg laatst gewoon een paar keer een halve paginagrote bewegende flash advertenties over de T.net pagina. Zo'n irritante met een kruisje waar je eerst 5 min naar moet zoeken en die er voor zogd dat je niet meer kunt lezen wat er op de pagina staat.
Pagina: 1