installatie probleem (warcraft 3)

Pagina: 1
Acties:

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:23

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Topicstarter
Heb vandaag mijn felbegeerde pakketje van macka.nl gekregen, met daarin warcraft 3 en frozen throne, maar ik kan warcraft 3 niet installeren, krijg wel het cdtje op mijn desktop, maar als ik er op klik kom ik met de finder in de map van de cd, van alles geprobeerd maar ik krijg em er niet op, toen ik de frozen throne cd erin stopte, stond er een icoontje op de cd en toen ik er op klikte kreeg ik een mooie installer, ff doorgeklikt en dan vraagt hij om de warcraft 3 cd ik doe die erin, spuugt hij em na even ingelezen te hebben gelijk weer uit?

ik kan wel op de cd komen en individuele bestanden openen!
ik snap er geen hout van kan iemand me helpen?

ik heb een powerbook 12" 1.5 ghz, tiger, en alle laatse updates.

• Remz-Jay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-07-2025

Remz-Jay

PSEiKO

Ik heb het net even geprobeerd voor je, en bij op mn iBook 1.2Ghz installeerden Wc3 en TFT beiden prima. Gamen ging ook nog redelijk, maar de tent liep wel vast toen ik TFT af wilde sluiten :(

Denk dat je cd dus brak is ofzo..

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

Peentje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:06:
Heb vandaag mijn felbegeerde pakketje van macka.nl gekregen, met daarin warcraft 3 en frozen throne, maar ik kan warcraft 3 niet installeren, krijg wel het cdtje op mijn desktop, maar als ik er op klik kom ik met de finder in de map van de cd, van alles geprobeerd maar ik krijg em er niet op, toen ik de frozen throne cd erin stopte, stond er een icoontje op de cd en toen ik er op klikte kreeg ik een mooie installer, ff doorgeklikt en dan vraagt hij om de warcraft 3 cd ik doe die erin, spuugt hij em na even ingelezen te hebben gelijk weer uit?

ik kan wel op de cd komen en individuele bestanden openen!
ik snap er geen hout van kan iemand me helpen?

ik heb een powerbook 12" 1.5 ghz, tiger, en alle laatse updates.
Probeer de inhoud van de CD eens op hardeschijf te zetten en dan een blanco cd der in te doen en die inhoud er op branden. [dit mag immers omdat je de legale versie in bezit hebt]. Werkt dit ook niet dan moet je naar de telefoon grijpen om een nieuwe cd jou kant uit te laten komen...

Ik mag aannemen dat je standaard hebt gecontroleerd op krasjes en dat je de cd al even hebt schoongeveegd van onderen voordat hij de combo/superdrive in ging ?

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 20:12

oscarvdb

and like that...

Heb hetzelfde probleem gehad.

Had de Battlechest besteld, dus een pakket met WC3, expansion set en ik geloof ook nog twee van die strategy boekjes. Ik kreeg het maar niet geïnstalleerd. Wat bleek, er is een batch waar ze bij de productie simpelweg het Mac gedeelte van de CD vergeten waren erop te zetten. Dus op de doos staat wel PC/MAC, maar er is gewoon geen Mac gedeelte om te mounten. Dit is bevestigd door Blizzard.

In overleg met Comcol heb ik toen de battlechest omgeruild in de individuele artikelen (zonder meerprijs).

... he's gone.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:18
Zo is het bij mij ook ongeveer gegaan... Ik heb alleen met de distributeur in Europa het een en ander geregeld -> VUGames

Als je goed zoekt op GoT dan vind je waarschijnlijk mijn thread hierover ook terug. Wat Oscar zegt is waar: er is een hele serie met hybride discs gemaakt van WC3 die Windows-only zijn... Lekker dus, maar VUGames heeft mij gewoon een goede CD toegestuurd :)

Liege, liege, liegebeest!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:23

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

Topicstarter
nou klopt, op een pc doet hij het wel, maar ik heb nu een andere oplossing gevonden, ben naar de lokale pcboer gegaan, heb voor 25 euri warcraft 3 gekocht, heb toen in de auto, de cd's verwisseld en uitgeprobeerd, vervolgens de game weer gaan ruilen, voor wat anders.(had geen zin om de game terug op te sturen en dan weer te wachten tot ik een nieuwe had.

klaar is kees, weet dat het niet helemaal netjes is, maar waarschijnlijk gaat degene die deze versie koopt hem toch op een pc draaien dus kent hij geen problemen.

• MacWolf
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Remz-Jay schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 02:13:
Ik heb het net even geprobeerd voor je, en bij op mn iBook 1.2Ghz installeerden Wc3 en TFT beiden prima. Gamen ging ook nog redelijk, maar de tent liep wel vast toen ik TFT af wilde sluiten :(

Denk dat je cd dus brak is ofzo..
Ik heb ook het probleem dat Warcraft regelmatig vastloopt bij het afsluiten. Het is bij mij te omzeilen door net voor het afsluiten nog even de video- & geluidsinstellingen te bekijken. Ik weet niet precies wat de oorzaak is van het probleem. Je systeem loopt in elk geval niet vast, dus het probleem is niet dramatisch...

[ Voor 7% gewijzigd door MacWolf op 04-06-2005 17:06 ]

Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:18
Peentje:
Wat je zegt... Het is niet de meest nette oplossing, maar uiteindelijk is er niet echt veel schade... Dus... :)

Liege, liege, liegebeest!

Pagina: 1