Game op ene monitor internet op andere?

Pagina: 1
Acties:
  • 229 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Topicstarter
Ik vroeg me af of het mogelijk is tijdens het gamen te bewegen met de muis naar het andere scherm, ik speel world of warcraft en dan is thotbot wel makkelijk op andere scherm erbij, maar nu moet ik nog steeds op alt tab drukken om bij het andere scherm te komen.

ik heb al proberen te zoeken maar wat ik kon vinden, was zo dat ze het proberen te stretchen over 2 schermen en dat wil ik dus niet.

Mijn sig staat onder in maar ik heb wel nu een asus v9999 ge/td, en draai op windows XP.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ff_tweake
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-08 13:42
Je heb grote kans dat als je je internet-browser activeert het spel geminimaliseerd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:07
Gaat niet werken, of je moet instellen dat WoW in een venster start en niet full screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
internetinfo schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:01:
Gaat niet werken, of je moet instellen dat WoW in een venster start en niet full screen.
Is het simpelweg onmogelijk voor een extern tooltje om hiervoor een fix te maken wat bij elke game werkt, of is het meer dat we beter moeten zoeken of zoiets gewoon nog niet is gemaakt? :? :P
Het enige wat de tool hoeft te doen is de muis los te laten en het auto minimaliseren voorkomen...

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:44

KneoK

Not in a million lightyears

Datafeest schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:04:
[...]

Is het simpelweg onmogelijk voor een extern tooltje om hiervoor een fix te maken wat bij elke game werkt, of is het meer dat we beter moeten zoeken of zoiets gewoon nog niet is gemaakt? :? :P
Het enige wat de tool hoeft te doen is de muis los te laten en het auto minimaliseren voorkomen...
Ja, en als je dan een FPS speelt dan moet je telkens je muispijl weer terugslepen naar je hoofdscherm, omdat die weer eens boven je browser op je tweede monitor hangt...

Ga maar eens een breakout spelletje spelen in een windowtje, en dan met de muis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:34
Bloodrayne heeft dat probleem ook, dat je muispijltje uit het beeld schiet. Dat is toch wel zo ontzettend irritant :X

Dus nee, het kan niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:07
Dat is een ander probleem. Bij WoW gaat het om een full screen programma. Je muis kan daar niet weg, gevangen ;)
Ikzelf heb het ook, links Thunderbird en rechts Warcraft TFT. Als je e-mail hebt moet je alt-tabben en minimaliseert Warcraft.

Je zou wellicht met een snelkoppeling en dan het doel aanpassen het voor elkaar kunnen krijgen dat het spel in een venster start op dezelfde resolutie als ingesteld is. Hierdoor heeft die app in ieder geval geen focus.
Datafeest schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:04:
[...]

Geen idee, ben er nog nooit naar op zoek geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:04

Milmoor

Footsteps and pictures.

Ultramon bied wel wat zaken, maar of het precies is wat jij zoekt?

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
BioWEB schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 01:22:
[...]

Ja, en als je dan een FPS speelt dan moet je telkens je muispijl weer terugslepen naar je hoofdscherm, omdat die weer eens boven je browser op je tweede monitor hangt...
Je vergeet dat niet alle games FPS zijn. :o
Joost E. Boere schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:24:
Ultramon bied wel wat zaken, maar of het precies is wat jij zoekt?
Nope.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthieuu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 14:59
Ik speel World of Warcraft op mijn ene scherm, en Internet Explorer op het andere scherm.
Gewoon WOW op windowed mode zetten. En het speelt goed!
Pagina: 1