[2003] Hardwarematig DXVA/.wmv coderen, media player 10*

Pagina: 1
Acties:

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:49
Hallo beste tweakers,

ik heb een vraagje. het gaat om het volgende. ik heb een ATI 9800pro met zer0point modded drivers. deze zouden wmv hardwarematig moeten decoderen. dat is in deze drivers aangezet.
ik heb op mijn windows 2003 mediaplayer 10 erop gekregen door een omweggetje, want dit kan eignelijk niet.

nou is het probleem dat aleen wmp10 hardwarematig (DXVA) decoderen van wmv ondersteunt als er een aantal patches op aangebracht zijn. namelijk de volgende twee:

http://support.microsoft.com/kb/888656/en-us
en voordat je deze kan installeren meot je deze geinstalleerd hebben
http://support.microsoft.com/kb/891122/

maar jullie zien eht al aankomen de wmp10 zit er wel op met een omweg alleen dat werkt neit met een omweg met de patches. dus iemand een idee hoe ik er kom..?

zat zelf te denken om ze te extracten en de bestanden handmatig erin te zetten... dat ga ik zo proberen maar als dat niet lukt wil ik graag ideen mensen.
grag jullie hulp

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Waarom probeer je niet gewoon Windows XP? Is het daar niet een beetje makkelijker mee allemaal?
Is er niet een third party programma wat dit ook ondersteunt?

Ik zet even [2003] vooraan in de titel, per de Windows Operating Systems - Policy. Probeer daar voortaan zelf even op te letten . Verder pas ik deze iets aan zodat je onderwerp er iets duidelijker in staat.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:49
winxp is inderdaad ook wle goed, het wordt dus onderstueund door microoft na de patch, en door de modded drivers die ik heb, wat support scijnt al in de radeon 9800 pro te zitten (in elke kaart na 9800) maar meot alleen aangeet worden. dat doen die driver dus.

maar ja ben zo gewend op win2k3 draait echt retestabiel nooit problemen, enmeestal pers je er nog een paar extra frames uit ook nog tijdens spellen.

maar nog bedankt trouwes voor de verandereingen aan de topic. nou maar hopen dat er anderen zijn die hier iets meer van weten.