Toon posts:

[XP] Rare bedoening in WindowsXP Home

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het begon ermee dat ik een spel installeerde die om een bepaald bestand vroeg die niet gevonden kon worden: systemtests_rd.tst. Dus ik dacht ik hernoem een txt bestand naar deze bestandsnaam. Maar zogauw ik het bestand hernoemd had kon ik hem geen andere naam meer geven en na een refresh was de file verdwenen en op geen enkele manier meer terug te vinden. Maakte ik een ander bestand met dezelfde naam in die folder dan kreeg ik de "naam bestaat al"melding, dus het bestand is wel aanwezig. Dit gebeurd elke keer als ik een .tst bestand maakt met system als eerste tekst, dus system.tst of systemslghjojsdljsdfl.tst. Ik kan hier verder niets over vinden op het net, wat is hier de oorzaak van?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit lijkt een OS probleem; geen Software probleem :) Ik verplaats je topic even en pas je topictitel meteen aan

SA > WOS

[ Voor 18% gewijzigd door Spider.007 op 03-06-2005 20:08 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-02 18:49
Heb je de optie "verborgen bestanden weergeven" wel aanstaan? Misschien dat windows het bestand zelf als verborgen aanvinkt namelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ja verborgen bestanden en systeem bestanden zijn zichtbaar. Tevens heb ik het met andere browsers geprobeerd, die van Nero en van PowerDVD. Ook in het DOSprompt zie ik niets meer.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je dit probleem in safe modus ook? :)
Heb je al recentelijk eens met een virusscanner getest? :)

Verwijderd

Topicstarter
In safe-modus heb ik precies hetzelfde probleem, en de virusscanner uitzetten maakt ook niets uit.
Pagina: 1