Het volgende is er aan de hand op mn pc: Zowel Internet Explorer als Outlook willen niet opstarten. Wanneer ik dit doe gaat mn cpu gebruik acuut naar 100% maar gebeurd verder niks. Wel draaien updates van prog's die niet gebruik maken van internet explorer. De volgende dingen gedaan: Norton Av, AVG, AdAware als HitmanPro2.0 gedraaid maar niks gevonden. Ik gebruik XP SP2, Inetexplorer 6.0 en Outlook.
Heb je misschien al eens geprobeerd IE te herstellen vanaf cd met: start > uitvoeren > rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\Inf\ie.inf ?
Ik zet nog even [XP] in de topictitel, dat stellen we op prijs hier in Windows Operating Systems, sla daarover de Windows Operating Systems - Policy nog eens na
Hebben we het over Outlook of Outlook Express? Nogal een verschil.
Zijn de diverse programma's up to date? En heb je meerdere AV programma's op een pc draaien? Verwijder er dan eens eentje
Heb je een firewall?
Ik zet nog even [XP] in de topictitel, dat stellen we op prijs hier in Windows Operating Systems, sla daarover de Windows Operating Systems - Policy nog eens na
Zijn de diverse programma's up to date? En heb je meerdere AV programma's op een pc draaien? Verwijder er dan eens eentje
norton draait normaal hebben daarnaast avg geprobeerd en verwijderd de standaard firewall van Xp, microsoft outlook
Probeer nou eens een zin te typen die mensen begrijpen, nexcro?
Heb je al geprobeerd wat sanfranjake hierboven aangeeft?
Heb je al geprobeerd wat sanfranjake hierboven aangeeft?
Heb bovenstaande nog niet geprobeerd ga ik op zeer korte termijn doen.
norton draait normaal hebben daarnaast avg geprobeerd en verwijderd de standaard firewall van Xp, microsoft outlook
Hiermee bedoel ik te zeggen dat Norton AV de virusscanner is maar daarnaast AVG geprobeerd hebben als scanner. Omdat ook deze geen virus aangaf AVG weer verwijderd. Tevens staat firewall van XP aan. Het mailprogramma wat gebruikt wordt is ms outlook.
Hiermee bedoel ik te zeggen dat Norton AV de virusscanner is maar daarnaast AVG geprobeerd hebben als scanner. Omdat ook deze geen virus aangaf AVG weer verwijderd. Tevens staat firewall van XP aan. Het mailprogramma wat gebruikt wordt is ms outlook.