Toon posts:

Philips 170S6FB of BenQ FP737S-D?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus een 17'' TFT scherm kopen voor niet al te duur. Ik zit te twijfelen tussen de Philips 170S6FB of BenQ FP737S-D. Ze zijn ongeveer even duur maar het grote voordeel van de BenQ is dat hij een DVI aansluiting heeft, het voordeel van de Philips is dat hij een response time van 12 ms heeft. Welke raden jullie mij aan om te nemen, maakt 12 of 16 ms veel uit?

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:24
12 Of 16 ms zou niet veel uit mogen maken. DVI daarentegen, is wél een must! Letters zijn veel scherper, kleuren komen beter over en die 4 ms verlies je (gedeeltelijk) door het gebruiken van D-SUB. :)

^ Wat hij zegt.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Sommige 16ms panelen zijn nog sneller dan 12ms panelen, ik zou hier dus niet teveel waarde aan hechten. Ik zou zelf in jouw geval gewoon voor de 16ms Benq met DVI aansluiting gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Oké, dan koop ik de BenQ, ik ga er zowieso op vooruit want ik heb nu een LG 15'' TFT met standaart aansluiting en 25 ms. :)

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:10:
Oké, dan koop ik de BenQ, ik ga er zowieso op vooruit want ik heb nu een LG 15'' TFT met standaart aansluiting en 25 ms. :)
Heb je hem al gekocht? En wat zijn je ervaringen?
Ben ook op zoek naar een TFT scherm en dit lijkt me, zeker voor de prijs, een goede monitor.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Check het centrale 17" topic anders effe, staat een set mooie aanraders in.
Pagina: 1