MSI Neo2 Plat <-> Geforce 6800

Pagina: 1
Acties:

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-05 18:04
Ik heb een klein probleem. Als ik bv UT2004 speel dan lijkt de game ineens te minimaliseren en dus terug naar windows te springen. Als ik dan in de takenbalk op het betreffende game klik kan ik weer verder spelen.

Ik heb in het ervaringen topic van dit moederbord nog mensen tegengekomen die dit voorhebben maar ik ben de oplossing nog niet tegen gekomen. Omdat dit een nogal uitgebreid topic is zou ik het zo willen vragen.

Weet iemand de oplossing?

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:41

Thandor

SilverStreak

Wat voor software heb je verder geinstalleerd ?
In het verleden heb ik meegemaakt dat sommige software van toetsenborden precies dezelfde problemen veroorzaakte.

Overigens moet je er ook voor zorgen dat alle drivers correct geïnstalleerd zijn. Denk aan chipset en video drivers.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-05 18:04
alle drivers zouden in orde moeten zijn. Het kan wel zijn dat men logitec software daar iets mee te maken heeft.

Daar kan ik misschien eens op letten als ik game :)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:41

Thandor

SilverStreak

Croontje schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:31:
alle drivers zouden in orde moeten zijn. Het kan wel zijn dat men logitec software daar iets mee te maken heeft.

Daar kan ik misschien eens op letten als ik game :)
Wat je zou kunnen proberen is een verse reinstall met alleen de chipset en videodrivers. Dan zou het probleem eigenlijk niet op mogen treden. Als alles dan goed werkt kun je daarna 1 voor 1 de software weer installeren en kijken wanneer het probleem weer optreedt. Het laatst geinstalleerde programma is dan het probleem :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:47
niet toevallig een windows hotkey te pakken, zoals winkey-D of winkey-M tegelijk?