Driver problemen bij EAX850XT PE

Pagina: 1
Acties:

• Deido
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-04 13:00
Ik installeerde enkel mijn nieuwe Mobo(Fatal1ty AN8 met een AMD 3500 met 64 bits Venice) en een PCI express Asus Radeon X850XT Platinum edition, als I die ik VGA Asus CD in de dvd speler doe krijg ik deze fout: ati2dvag(althans als ik het goed onthouden heb) op het blauwe scherm en dan reboot ie.
Ik heb van alles geprobeerd, ik heb nu de drivers van Ati catalyst geinstalleerd, maar op die cd zitten nog wat andere dingen die ik wil installeren, elke keer als ik de cd van asus er dus in doe of erop klik als ie erin zit loopt me pc vast en reboot, het ligt niet aan te weinig voltage want ik heb al IPV een 320watt een 650watt erin gedaan.
Als ik alles drivers verwijder en dan me pc reset kan ik de cd starten en daarvan installeren.
Maar zodra die drivers erop zitten werkt die cd niet.
kent iemand dit probleem of weet iemand misschien hoe ik dit kan verhelpen hulp zou erg gewaardeerd zijn _/-\o_

Straight from Vertigo

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-12-2025

mad_max234

AMD Athlon II M320

pak ff de nieuwste driver van ati site
misschien is het probleem dan opgelost.

meestal zitten er niet zulke beste drivers(lees oud of ze hebben er mee lopen klooien) op de cd die je er bij krijgt

[ Voor 46% gewijzigd door mad_max234 op 03-06-2005 18:49 ]

• Deido
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-04 13:00
al gedaan die werken ook:) maar deze error klink niet echt gezond vind ik persoonlijk dan.
En heb liever Catalyst dan Asus driver display, maar ik heb wel al gecontroleert:)

Straight from Vertigo