Toon posts:

2 Geluids Kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heey! Mensen _/-\o_

ik heb 2 geluidskaarten in mijn computer 1 onboard en een 5.1 soundblaster in de on board heb ik mijn Stereo aangesloten en op de 5.1 Soundblaster een 5.1 Surround Set maar ik moet elk Keer van Sound kaart wissel als ik Bijvoorbeeld op me Stereo harde muziek wil draaien en op de 5.1 Spelletje wil spelen maar ik wil vragen of het ook mogelijk is om uit allebei de geluids kaarten het zelfde geluid te krijgen dus niet meer hoefen te wisselen en als ik muziek luister dat het dan uit mijn stereo het geluid komt en uit mijn 5.1 Soundblaster??? :/

Ik hoop echt dat he mogelijk is :)

Many THNX! _/-\o_

EMKE!

• Blue2k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-06-2023
Mag ik je vragen waarom je dan 2 geluidskaarten hebt? Ik gebruik gewoon een Y-plugje waarmee je 2 apparaten tegelijk kunt aansluiten, dus dan krijg je op beide apparaten hetzelfde geluid. die plugjes kun je in elke electronica zaak krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
Past er niet tussen want aan de ene kant zit een microfoon en andere kant een Digital out put voor mijn 5.1 Surround

Verwijderd

Dan zou je die andere 2 moeten verlengen met kleine verlengstukjes zodat je die plug er wel tussen kan plaatsen

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05-2025
ik weet niet wat voor pc je verder heb? ik heb zelf win xp en heb het opgelost door bij mijn programma waarmee ik mijn muziek mee luister zo in te stellen dat die over mijn geluidskaart gaat en dat de standaard geluiden over mijn onboard kaartje gaan.

in wmp kan je dit doen door bij opties, aparaten, speakers (zoeits iig) een andere geluidskaart te kiezen. en bij configuratie scherm laat j dan de kaart staan waar je al het andere overheen wil laten gaan.

in winamp is dit volgens mij ook mogelijk maar heb dat programma er hele tijd terug al afgegooid en zou niet weten waar die instelling zit. niet in alle programma's is dit mogelijk, helaas..

geloof dat ik d topic start niet goed gelezen heb |:( maar misgien hebbie dr alsnog wat aan :+

[ Voor 8% gewijzigd door keluwak op 03-06-2005 22:10 ]

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:55
dit wordt geloof ik echt bijna iedere maand gepost

check de search!

maar antwoord: het gaat iig niet lukken

CISSP! Drop your encryption keys!

• Pino64
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 21:57
N. CABLE-415 - Jack - Jack Kabel - € 1.50 inclusief BTW
Jack 3,5mm stereo male naar 2x Jack 3,5mm stereo female 0,20 meter lang.

http://www.electronica-online.nl/

• Yoram
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-02 21:23
Als ik het goed begrijp heb je 2 geluidskaarten en je wilt uit alletwee die geluids kaarten het zelfde geluid krijgen?

Ik had laatst iets gehoord over een een of andere virtual audio Cable Linkje.

Hallo!

Verwijderd

Voor het samenwerken van 2 geluidskaarten moet ik je echt naar de search verwijzen. Maar ik denk dat je beter je tijd kan steken in de oplossingen die hierboven worden gegeven. Erg gemakkelijk en zo gedaan.

Te makkelijk iig voor een topic. ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.