Toon posts:

Nieuw mobo plaatsen

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort een nieuw moederbord (MSI K8N Neo2) met een nieuwe proc plaatsen en ik hoorde ergens dat je bij de instellingen van de harde schijf iets moest aanklikken om mogelijke problemen te voorkomen, is dit waar en hoe doe ik dit?

Verwijderd

Ja en wat moeten wij nu zeggen? Wat voor harddisk heb je het over? En ik denk dat je hier met de manual echt wel uit zal komen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Een Maxtor 80Gb ATA133.. ik heb al wat rondgezocht maar kon niks vinden..

Verwijderd

Sluit hem maar gewoon aan en kijk of het werkt, we kunnen het nu toch moeilijk over een probleem gaan hebben dat er nog niet is :p

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Nou kan je 1 ding melden je zal windows opnieuw moeten installeren en zorgen dat de data op een andere partitie staat. Mocht je dit niet zelf kunnen ga er dan aub niet zelf mee prutsen tenzij de data niet belangrijk is. _/-\o_ Welkom op GoT btw :+

[ Voor 5% gewijzigd door MasterMike op 03-06-2005 18:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat ik windows niet zomaar opnieuw kan installeren.. en ik moet de instellingen toch echt van te voren wijzigen (dus voor ik nieuw mobo plaats).. gegevens gaan als het goed is niet verloren hoor..

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 18:12 ]

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:10:
Het probleem is dat ik windows niet zomaar opnieuw kan installeren.. en ik moet de instellingen toch echt van te voren wijzigen (dus voor ik nieuw mobo plaats).. gegevens gaan als het goed is niet verloren hoor..
Nou je zal windows echt opnieuw moeten installeren na het plaatsen van een nieuw moederbord met processor. En nee de gegevens gaan niet zomaar verloren. Maar mocht je nog niet zo vaak windows hebben geinstalleerd vraag er dan iemand bij die wel kennis van zaken heeft. Want denk niet dat je blij zou zijn dat je tijdens de installatie perongeluk formatteren aanklikt.

[ Voor 22% gewijzigd door MasterMike op 03-06-2005 18:15 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit behoort echt wel tot de basiskennis van de Tweaker. Om jezelf deze te kunnen vergaren, zou je eens kunnen beginnen de complete PMG FAQ rustig te doornemen. En wat betreft de harddisks de OM FAQ / Beleid. Tenslotte is de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter handig om eventuele problemen te vóórkomen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.