Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
---
Eens zien of we wat vergelijkbaars in de historie kunnen vinden, er staat me iets bij maar ik kan er niet zo snel op komen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Troll of flame vind ik niet van toepassing op deze gebeurtenis, en kan wat mij betreft gepowermod worden
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Tsunami-abonnementen-draadje wellicht? Alle 'ik heb ook een abo genomen'-reakties op zijn daar op +2 behulpzaam gezet, 'goeie actie' varieerde afaik tussen 1 en 2 al naar gelang de motivatie.botoo schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:29:
Eens zien of we wat vergelijkbaars in de historie kunnen vinden, er staat me iets bij maar ik kan er niet zo snel op komen
+2 behulpzaam, je wenst ze wat goeds toe - dat is niet inzichtvol tenzij je een godheid bent of anderszins voorkennis hebt
En powermodden doen we wel als de 48 uurtjes om zijn, anders blijven we aan de gang
[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 03-06-2005 21:50 ]
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Maar in dit geval is idd na 2 dagen alles op +2 zetten niet verkeerd en lekker neutraal.
Dat idee van 4 jaar terug, om een reactielock te doen dat alles maximaal +2 is oid....... zou hier bv prima kunnen werken als je alles maximaal maar ook minimaal +2 zou doen.
+2 is het streef'gewicht' uitzonderingen daargelaten.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dan hebben we een agreement oftewel een " huwelijk"botoo schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:55:
Aldus overeengekomen.
+2 is het streef'gewicht' uitzonderingen daargelaten.
Ik kan niet meer modereren vanwege een reactie in de draad.
Beter idd dan inzichtvol.+2 behulpzaam
Die kunnen een mailtje van de FP admin's verwachten met " Banned 4 ever"met uitzondering van flames en trollen natuurlijk.
[ Voor 40% gewijzigd door aReaRe op 04-06-2005 17:18 ]
De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Alles naar 0 modden doet echter ook weer geen recht aan het feestgevoel en de ongetwijfeld goede bedoelingen van iedereen, maar 2 punten voor een nietszeggend "Gefeliciteerd" van iemand die waarschijnlijk geen van beiden kent, lijkt me ook iets overdreven.
Iedereen 1 punt voor de moeite en een slotje op de draad (kan dat eigenlijk op de FP?), is mijn idee hier.
Toch zal het voornamelijk uitlopen tot het terugzetten van al te hoog gewaardeerde reacties, de posts die niet uit de band springen kunnen we gewoon laten staan.
Op de FP is er geen slot op een draad te zetten, de posts zijn alleen niet meer modbaar (voor de reguliere modder) na 48 uur.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀