Hoe gaan we dit modereren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Topicstarter
Topic http://www.tweakers.net/etc/?Action=Frontpage&ID=1842

Allemaal als +4 zinvol :?

[ Voor 3% gewijzigd door aReaRe op 03-06-2005 17:50 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 22:16

TweakBoy

---

* TweakBoy had er eentje als dubbelpost gemodereerd.. omdat diegene er ook expliciet naar vroeg :P

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:07

botoo

💀 too old to die young

Mja, het is wel een 'beetje' karmavervalsing als dat allemaal overdreven hoog blijft staan, maar om nou al te rigoreus in te grijpen is ook weer wat.

Eens zien of we wat vergelijkbaars in de historie kunnen vinden, er staat me iets bij maar ik kan er niet zo snel op komen B)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Topicstarter
+2 (inzichtvol / grappig) denk ik :?

Troll of flame vind ik niet van toepassing op deze gebeurtenis, en kan wat mij betreft gepowermod worden :+

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

botoo schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 19:29:
Eens zien of we wat vergelijkbaars in de historie kunnen vinden, er staat me iets bij maar ik kan er niet zo snel op komen B)
Tsunami-abonnementen-draadje wellicht? Alle 'ik heb ook een abo genomen'-reakties op zijn daar op +2 behulpzaam gezet, 'goeie actie' varieerde afaik tussen 1 en 2 al naar gelang de motivatie.
Riemer schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:21:
+2 (inzichtvol / grappig) denk ik :?
+2 behulpzaam, je wenst ze wat goeds toe - dat is niet inzichtvol tenzij je een godheid bent of anderszins voorkennis hebt :P Hier en daar zit er ook wel een +2 grappig tussen idd :)

En powermodden doen we wel als de 48 uurtjes om zijn, anders blijven we aan de gang :+

edit:
Oh wait, je bedoelde die dubbelpost. Well, twee zielen/één gedachte, hij staat op +2, hoor ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rataplan op 03-06-2005 21:50 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Het Tsunami draadje is een prima voorbeeld Rataplan, en dat wachten met powermodden lijkt me ook geen naar idee :+ :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik kan me een irrelevant-draadje herinneren waar alles op +4 kwam.
Maar in dit geval is idd na 2 dagen alles op +2 zetten niet verkeerd en lekker neutraal.

Dat idee van 4 jaar terug, om een reactielock te doen dat alles maximaal +2 is oid....... zou hier bv prima kunnen werken als je alles maximaal maar ook minimaal +2 zou doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Mag hier best wel een huewlijkskado uit voorkomen dat iedereen hier twee puntjes krijgt. Wat mij betreft wordt alles strak daar naartoe gemod, met uitzondering van flames en trollen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Aldus overeengekomen :).
+2 is het streef'gewicht' uitzonderingen daargelaten.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Niet online

aReaRe

Topicstarter
botoo schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 11:55:
Aldus overeengekomen :).
+2 is het streef'gewicht' uitzonderingen daargelaten.
Dan hebben we een agreement oftewel een " huwelijk" :)

Ik kan niet meer modereren vanwege een reactie in de draad.
+2 behulpzaam
Beter idd dan inzichtvol.
met uitzondering van flames en trollen natuurlijk.
Die kunnen een mailtje van de FP admin's verwachten met " Banned 4 ever" >:)

[ Voor 40% gewijzigd door aReaRe op 04-06-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ids Lupo
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09-2022

Ids Lupo

ABC..... DEF

Ik vind het wel grappig om te zien dat mijn eigen reactie, voorzichtigheidshalve maar ingezet op +1 om niet als makkelijk karma-scorer te boek te komen, eerst binnen no time op :9~ +4 :9~ stond en daarna ''volautomatisch" naar ongeveer 2 (twee) is teruggelopen...

De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 03:06

Toff

FP ProMod
Aangezien er in het artikel wordt verwezen naar het gastenboek op daniel-en-arshia.nl, vind ik eigenlijk al die felicitaties hier niet thuishoren.
Alles naar 0 modden doet echter ook weer geen recht aan het feestgevoel en de ongetwijfeld goede bedoelingen van iedereen, maar 2 punten voor een nietszeggend "Gefeliciteerd" van iemand die waarschijnlijk geen van beiden kent, lijkt me ook iets overdreven.
Iedereen 1 punt voor de moeite en een slotje op de draad (kan dat eigenlijk op de FP?), is mijn idee hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Mwoa, 2 punten voor een post die inhoudelijk niet meer dan een dubbelpost is lijkt wel wat veel van het goede, maar uitzonderingen bevestigen de regel dus willen we niet lullig gaan doen, en een bruiloft binnen het MT is wel reden om wat weg te geven toch?
Toch zal het voornamelijk uitlopen tot het terugzetten van al te hoog gewaardeerde reacties, de posts die niet uit de band springen kunnen we gewoon laten staan.

Op de FP is er geen slot op een draad te zetten, de posts zijn alleen niet meer modbaar (voor de reguliere modder) na 48 uur.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Pagina: 1