Hallo beste mensjes...:)
Ik ben momenteel bezig met een programma waar je teams uit twee comboboxen kunt selecteren. Daarna is de score in te vullen in twee textboxen daaronder. Alleen loop ik nu vast op een ander punt.
Ik heb de code hieronder:
'Punten in juiste textboxen plaatsen'
'Bij winnen behaal je 3 punten, bij verliezen 0'
Combo1.Text = "TeamA"
Combo2.Text = "TeamB"
If Text3 > Text1 Then Text5 = 3 Else Text5 = 0
If Text3 < Text1 Then Text2 = 3 Else Text2 = 0
Combo1.Text = "TeamA"
Combo2.Text = "TeamC"
If Text3 < Text1 Then Text4 = 3 Else Text4 = 0
Combo1.Text = "TeamA"
Combo2.Text = "TeamD"
Nou, zodra ik mijn programma uittest, geeft het programma de punten aan bijna elke team, Het is natuurlijk de bedoeling dat alleen de punten worden gegeven aan de geselecteerde teams. In mijn geval verandert één combobox ook nog eens in TeamD terwijl ik TeamB bijv, had geselecteerd.
Ik dacht er dus overna om de drie gedeelten van hierboven op een of andere manier van elkaar te scheiden. Ik hb dit geprobeerd met End If...maar dan krijg ik de melding: End If without Block If
Ik weet niet hoe ik de drie gedeelten anders kan scheiden.
Heeft iemand een idee of oplossing? Het is erg dringend, dus kan ik een snel iemand wel gebruiken hier..:)
alvast heel erg bedankt en ik zie jullie hulp tegemoet..
groeten,
paki
Ik ben momenteel bezig met een programma waar je teams uit twee comboboxen kunt selecteren. Daarna is de score in te vullen in twee textboxen daaronder. Alleen loop ik nu vast op een ander punt.
Ik heb de code hieronder:
'Punten in juiste textboxen plaatsen'
'Bij winnen behaal je 3 punten, bij verliezen 0'
Combo1.Text = "TeamA"
Combo2.Text = "TeamB"
If Text3 < Text1 Then Text2 = 3 Else Text2 = 0
Combo1.Text = "TeamA"
Combo2.Text = "TeamC"
Combo1.Text = "TeamA"
Combo2.Text = "TeamD"
Nou, zodra ik mijn programma uittest, geeft het programma de punten aan bijna elke team, Het is natuurlijk de bedoeling dat alleen de punten worden gegeven aan de geselecteerde teams. In mijn geval verandert één combobox ook nog eens in TeamD terwijl ik TeamB bijv, had geselecteerd.
Ik dacht er dus overna om de drie gedeelten van hierboven op een of andere manier van elkaar te scheiden. Ik hb dit geprobeerd met End If...maar dan krijg ik de melding: End If without Block If
Ik weet niet hoe ik de drie gedeelten anders kan scheiden.
Heeft iemand een idee of oplossing? Het is erg dringend, dus kan ik een snel iemand wel gebruiken hier..:)
alvast heel erg bedankt en ik zie jullie hulp tegemoet..
groeten,
paki
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 17:40 ]