pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
Je kunt je keyboard dus nog wel gebruiken, maar je krijgt blokjes ipv letters? Is dat het probleem?
Geeft X nog output in de vorm van foutmeldingen? (even ctrl-alt-f1 proberen als je in r4 zit en anders de terminal vanwaar je X startte proberen)
Misschien dat er iets mis is met je fonts want je keyboard doet het blijkbaar wel nog gewoon.
Geeft X nog output in de vorm van foutmeldingen? (even ctrl-alt-f1 proberen als je in r4 zit en anders de terminal vanwaar je X startte proberen)
Misschien dat er iets mis is met je fonts want je keyboard doet het blijkbaar wel nog gewoon.
[ Voor 17% gewijzigd door Cyphax op 03-06-2005 16:37 ]
Saved by the buoyancy of citrus
Verwijderd
Heb je updates gedaan? Eventueel je .gnome* en .gconf* directories uit je homedir weggooien en opnieuw proberen in te loggen.
Ik heb dus meteen alle x-related en gnome dingen reinstalled maar dat mocht niet baten.
Het vreemde is dat ik nog wel kan inloggen via gdm maar dat daarna er geen text meer lijkt te verschijnen (althans, ik kan dus niets meer zien).
Ik had alleen me kernel geupdate, maar dat werkte zoiezo niet, dus ben ik weer terug gegaan. Verder heb ik alle software die ik verder nog kon bedenken opnieuw geinstalleerd.
Kan het aan gstreamer en z'n plugins liggen?
die dir's zal ik na het eten ff testen
Het vreemde is dat ik nog wel kan inloggen via gdm maar dat daarna er geen text meer lijkt te verschijnen (althans, ik kan dus niets meer zien).
Ik had alleen me kernel geupdate, maar dat werkte zoiezo niet, dus ben ik weer terug gegaan. Verder heb ik alle software die ik verder nog kon bedenken opnieuw geinstalleerd.
Kan het aan gstreamer en z'n plugins liggen?
die dir's zal ik na het eten ff testen
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
let wel op, bij het weggooien ben je alle instellinge kwijt!! maak dus best een backupje...
geen tekst verschijnt er dus... werkt gtk/pango/... goed? ff reinstallen mss?
geen tekst verschijnt er dus... werkt gtk/pango/... goed? ff reinstallen mss?
ik heb ondertussen geconcludeerd dat het gconf is die vervelend doet.
Gelukkig heb ik nog een backup van gisteren (nfs + rsync)
ga je dingen opmerkingen ff testen.
Gelukkig heb ik nog een backup van gisteren (nfs + rsync)
ga je dingen opmerkingen ff testen.
Probeer eens een heel basic X setup. Niet grafisch inloggen en X starten met startx vanaf de console.
Als ik dus me gconf dir weggooi, dan werkt het wel. Dus startx en gnome doen het wel. maar ik heb alleen teveel veranderd aan me desktop om dus me gconf-dir weg te kunnen gooien.
Pagina: 1