Toon posts:

[iPod] Vervangende iPod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een gloednieuwe iPod thuisgestuurd gekregen van Apple nadat ik de oude voor reparatie op had gestuurd. Nu hebben ze me een gloednieuwe iPod toegezonden maar uit de brief die er bij zat wordt mij niet echt duidelijk of ik hem nu mag houden of dat dit een tijdelijke vervangende iPod is. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Mijn eerste ingeving: niks meer laten horen en afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
ik denk dat je hem mag houden, want voor vervangen is het ook wel weer veel werk om hem ook weer terug te sturen en dat moeten hun ook allemaal bij houden in de administratie. als je een andere krijgt dat weet jij dat je hem moet terug sturen anders die gewoon houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Normaal gesproken levert Apple geen apparaten voor tijdelijke duur. Beetje onzinnig om een iPod op te sturen, ze weten toch dat deze dan beschadigd terugkomt.
Voor zover ik het zie mag je deze gewoon houden, zie het als een vervangend apparaat omdat je iPod niet gemaakt kon worden. Kom vaker voor.
Maar ik zou zeggen, neem eens contact op met Apple.. :)

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-10 11:14
apple repareert niet ! apple stuurt altijd een refurbished exemplaar terug zodat het kosten bespaard.. dus je mag hem gewoon houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Inderdaad, eigenlijk krijg je altijd een nieuwe.

Begin dit jaar heb ik ook een nieuwe iPod gekregen, nadat mijn andere na 1,5 maanden de besturing begon te happeren. Het enige is dat die nieuwe iPod naar mijn ervaring minder lang meegaat op de accu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 16:20:
apple repareert niet ! apple stuurt altijd een refurbished exemplaar terug zodat het kosten bespaard.. dus je mag hem gewoon houden
Niet altijd,
IK heb een keer iets gehad (dacht ik..)
Kreeg gewoon mijn eigen ipod na een week terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pachacuti
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 12:40
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 07:53:
[...]

Kreeg gewoon mijn eigen ipod na een week terug.
Dan heb jij geluk gehad.
Ik heb mijn ipod ook moeten binnen leveren omdat hij defect was en ik heb 4 weken moeten wachten eer ik hem terug had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, deze mag je absoluut houden. Ik heb begin dit jaar ook een nieuwe 3e generatie iPod gehad ter vervanging. Nu blijkt ook nog eens mij garantie vanaf dat moment weer een jaar te zijn. Ik heb Apple Care dus soort van gratis gehad. Ook met het vervangen van accesoires is Apple top en sturen ze altijd een nieuwe zonder de defecte koptelefoon terug te nemen. Heel netjes, snel en efficient is mijn ervaring tenminste.
Pagina: 1