Asus P4p800 * Intel 3,4 Ghz * 1012 Mb * Maxtor 500Gb-7200 * ATI Radeon 9800SE *
Zoek eens naar de nieuwste Rompaq's op de Compaq site.
je kunt die zogenaamde BIos-tools op een flppoyy zetten en iedere keer dat je wilt BIOSen flop derin en klaar...
ik geloof dat dit voor jou is::
http://www5.compaq.com/support/files/desktops/us/download/263.html
ik geloof dat dit voor jou is::
http://www5.compaq.com/support/files/desktops/us/download/263.html
... die alle andere vragen overbodig maakt: BIERTJUH?!
Verwijderd
Zit toch altijd een mooie Restore CD bij Compraq.
Volgens mij moet je FDisken vervolgens 2-5 MB ongepartioneerd laten. Op www.compaq.com de juiste BIOS flops downen. Met boot floppy booten vervolgens diskies erin en hopla werken weer... Ik heb zoiets een paar jaar geleden nog gedaan en ben het alweer bijna helemaal vergeten. Dus het was niet moeilijk anders had ik het nog wel geweten.
Succes
Volgens mij moet je FDisken vervolgens 2-5 MB ongepartioneerd laten. Op www.compaq.com de juiste BIOS flops downen. Met boot floppy booten vervolgens diskies erin en hopla werken weer... Ik heb zoiets een paar jaar geleden nog gedaan en ben het alweer bijna helemaal vergeten. Dus het was niet moeilijk anders had ik het nog wel geweten.
Succes
eGo2K:
Ben het nu aan het downloaden. Bedankt!
Had al wel op een andere indentieke machine de twee bootflops gemaakt (is mogelijk in die compaq bios) maar dat ging niet. Ga nu een poging wagen met jouw link.
Kon ik overigens vanmiddag niet benaderen.
biobak:
De vorige reactie had ik ook al uitgevoerd. Een bestand van 6,5 mb gedownload (Rompaq's) maar dat werkte niet|:(.
Flowerking:
Er zit bij deze geen restorecd bij.
Flowerking dit lijkt een goede tip>:), Die 2 a5 mb die je niet mee laat fdisken zit deze dan vooraan of achteraan de schijf? Hij moet namenlijk vooraan.
Ben het nu aan het downloaden. Bedankt!
Had al wel op een andere indentieke machine de twee bootflops gemaakt (is mogelijk in die compaq bios) maar dat ging niet. Ga nu een poging wagen met jouw link.
Kon ik overigens vanmiddag niet benaderen.
biobak:
De vorige reactie had ik ook al uitgevoerd. Een bestand van 6,5 mb gedownload (Rompaq's) maar dat werkte niet|:(.
Flowerking:
Er zit bij deze geen restorecd bij.
Flowerking dit lijkt een goede tip>:), Die 2 a5 mb die je niet mee laat fdisken zit deze dan vooraan of achteraan de schijf? Hij moet namenlijk vooraan.
Asus P4p800 * Intel 3,4 Ghz * 1012 Mb * Maxtor 500Gb-7200 * ATI Radeon 9800SE *
Ik heb hetzelfde probleem, en ben erg nieuwsgierig of het lukt. Ik heb tot nu toe de bios geflashed (kon nog wel blijkbaar) en ik ga binnenkort aan het werk met de twee floppy's van de rompaq.
Pagina: 1