Hallo,
Ik ben momenteel bezig met de afronding van mijn afstudeerstage. Ik ben bijna klaar met mijn scriptie, op een paar kritische puntjes na. Zoals inleiding, conclusie, managementsamenvatting en meer van dat soort dingen
oftewel nog veel te doen. Ik zit met word met een probleem: hoe ga ik de bijlages regelen? Deze bijlages zijn op zich al volledige documenten van >20 pagina's (5 stuks). Voor zover ik weet zijn er een paar mogelijkheden:
• copy paste alles naar 1 document
• insert->file, insert as link
Wat is een betere manier? Beide manieren hebben als nadeel dat je 1 massief document krijgt van 10 MB, wat Microsoft kennende goed is voor de performance
.
Vraag twee is hoe ik het beste de layout e.d. kan regelen. Wat moet ik doen met paginanummers?
Vraag 3: Hoe ga ik duidelijk maken dat ik bijlage B van bijlage B4 bedoel?
Ik weet niet of hier algemene regels voor zijn. Graag jullie reactie hierop
Ik ben momenteel bezig met de afronding van mijn afstudeerstage. Ik ben bijna klaar met mijn scriptie, op een paar kritische puntjes na. Zoals inleiding, conclusie, managementsamenvatting en meer van dat soort dingen
• copy paste alles naar 1 document
• insert->file, insert as link
Wat is een betere manier? Beide manieren hebben als nadeel dat je 1 massief document krijgt van 10 MB, wat Microsoft kennende goed is voor de performance

Vraag twee is hoe ik het beste de layout e.d. kan regelen. Wat moet ik doen met paginanummers?
Vraag 3: Hoe ga ik duidelijk maken dat ik bijlage B van bijlage B4 bedoel?
Ik weet niet of hier algemene regels voor zijn. Graag jullie reactie hierop