Toon posts:

lian li assemblage

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig een winkel waar ik een lian li behuizing kan bestellen inclusief het systeem geheel geassembleerd??

Ik ben hiernaar opzoek daar ik niet zelf de kast in elkaar wil zetten. Misschien moet ik er toch maar ooit aan beginnen maar nu nog niet ;-)

Deze winkel zou dan ook de bezels moeten hebben om het geheel piekfijn in orde te maken.

Ik heb flink gezocht maar het blijft moeilijk. Alleen tones.be komt op dit moment enigzins in de richting. Informatique kan ze helaas niet leveren via hun leveranciers...

Bedankt voor de hulp alvast.

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Misschien kun je computerland eens een belletje geven, volgens mij doen die dat wel als je het lief vraagt. De spullen hebben ze iig, assembleren doen ze ook wel.
(zelfs doen is trouwens helemaal niet zo eng als het lijkt hoor, het meeste past maar op 1 manier :+ )

Verwijderd

Una problema daarzo is dat computerland failliet is ;)

Verwijderd

In principe kan elke computerwinkel dergelijke onderdelen bestellen toch?

lijkt mij wel iig..

• wasco
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-02 13:35

wasco

brightest crayon in the box

tones is wel een hele goeie zaak, kent een enorme fanbase tot ver buiten zijn streek en ze hebben daar kennis van zaken. Geen slechte keuze in elk geval

wasco [the brightest crayon in the box]

• -krekel-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-11-2025
desnoods bestel je gewoon alles, en gaat er mee naar de eerste de beste PC boer en je vraagt aan hem of hij het voor een zacht prijsje in elkaar schroeft. Zet wel even van tevoren zwart op wit wat het je gaat kosten. Niet dat je voor nare verassingen komt te staan als je je PC ophaalt.

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Assemblage kosten zitten zo ongeveer rond de 50 euro. Bij de meeste winkels.

[ Voor 18% gewijzigd door Kickasz op 03-06-2005 15:58 ]

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 15:43:
Una problema daarzo is dat computerland failliet is ;)
Ik zie niets staan op de site http://www.computerland.nl/

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Mentalist

[avdD]

Zoek in de PW de kast die je wil, en loop de shops af, lijkt me toch wel héél sterk dat er geen shop tussenzit die assemblage aan kan bieden :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.