Ik ben op zoek maar notebooks met een AMD processor en UXGA resolutie. Nou weet ik dat ze bestaan, want verschillende kennisen van mij hebben dergelijke laptops van Dell, Toshiba en Promedion, maar deze exacte typen staan niet meer op hun sites onder producten
en ze worden ook niet meer in winkels aangeboden
.
Ik heb de websites van alle bekende laptop merken afgezocht (behalve jewel/alpha/gericom, want van dat merk heb ik nog nachtmerries) en ik heb 274 typen laptops vergeleken, en er zijn er maar 2 die "krap" aan mijn verwachtingen voldoen (WSXGA+ ipv UXGA). Deze twee modellen uit 2 series van Asus (A4000D en A4000K serie) heb ik opgezocht op pricewatch en op verschillende winkelsites, maar niks gevonden. (wel laptops gevonden uit de serie, maar met WXGA scherm
) Ik vind het ook heel irritant dat er op de website van Asus geen modellen worden beschreven, maar alleen series. Ik ben door een hel gegaan om van de modellen die op pricewatch staan de specificaties proberen te vinden.
Weet iemand waarom het er op lijkt alsof de UXGA lijn uit de markt verdwijnt?
Weet iemand waar ik op dit moment nog dergelijke laptops kan aanschaffen (eerstehands)?
Ik heb de websites van alle bekende laptop merken afgezocht (behalve jewel/alpha/gericom, want van dat merk heb ik nog nachtmerries) en ik heb 274 typen laptops vergeleken, en er zijn er maar 2 die "krap" aan mijn verwachtingen voldoen (WSXGA+ ipv UXGA). Deze twee modellen uit 2 series van Asus (A4000D en A4000K serie) heb ik opgezocht op pricewatch en op verschillende winkelsites, maar niks gevonden. (wel laptops gevonden uit de serie, maar met WXGA scherm
Weet iemand waarom het er op lijkt alsof de UXGA lijn uit de markt verdwijnt?
Weet iemand waar ik op dit moment nog dergelijke laptops kan aanschaffen (eerstehands)?
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 13:31 ]